AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg og kjæresten er veldig utforskende og vi har et supert sexliv. Nå vil han prøve å tisse inni meg, men er dette i det hele tatt mulig? Mener å huske at menn ikke kan urinere så lenge penis er stiv? Er litt usikker der, men dersom dette går, kan jeg få noen komplikasjoner? bakterieinfeksjoner eller noe slikt etter han har tisset inni meg? Noen som har prøvd dette? Mulig det er litt unormalt
Danila Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Bedre å være før, enn etter snar... hør med legen og ikke følg råd fra nettet
Danila Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Bedre å være før, enn etter snar... hør med legen og ikke følg råd fra nettet
Danila Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Bedre å være før, enn etter snar... hør med legen og ikke følg råd fra nettet
Gjest Knall Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Usikker på om det er greit å skylle skjeden med vann, kan ikke det føre til soppinfeksjon? Dersom han drikker 1 liter, tisser minst èn gang etter dette og fyller etter med 0.5 liter til, vil iallefall tisset være blankt og mest mulig vann (sterilt om han er frisk). Tror ikke man anbefaler dette pga faren for å ødelegge ph-balansen i skjeden, men jeg tror neppe du kan risikere noe annet enn en soppinfeksjon. Legenes råd spriker litt, så det er ikke bare å stole på de heller....
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Takk for svar! Jeg er litt usikker, vil helst unngå en soppinfeksjon, men vil jo også utforske litt på nye områder med kjæresten Tror dere det hjelper å ta vaginale stikkpiller for å balansere underlivet, før og etter?
Gjest Jentehumor Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Vell tiss er jo rusk og rask kroppen ikke vil ha. Og ja du kan få urinveisinfeksjon av det mener jeg å ha hørt.
Gjest HunterLady Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Nei, det er nok ikke direkte farlig. Men klart det kan oppstå infeksjoner. Bedre om man pisser deg på vagina, og ikke inni. Eventuelt pisse i munnen eller analen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå