livingdoll Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 hei:-) jeg har bestemt meg får å slenge meg på trenden, og begynne å blogge. Jeg kommer til å blogge mest om mote og stil, men også noe om følelser, og min hverdag. Det jeg vil ha hjelp til av dere er ett blogg navn.Jeg vil helst ha noe som har med mote å gjøre, det kan godt være på ett annet språk(spanks, fransk,osv. bare med BOKSTAVER. hadde vært kjempe fint med litt hjelp fra dere! Har kreativitet lik null for tiden :-(
spinnwild Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 hei:-) jeg har bestemt meg får å slenge meg på trenden, og begynne å blogge. Jeg kommer til å blogge mest om mote og stil, men også noe om følelser, og min hverdag. Det jeg vil ha hjelp til av dere er ett blogg navn.Jeg vil helst ha noe som har med mote å gjøre, det kan godt være på ett annet språk(spanks, fransk,osv. bare med BOKSTAVER. hadde vært kjempe fint med litt hjelp fra dere! Har kreativitet lik null for tiden :-( Kan du ikke bare bruke nicket ditt her da - LivingDoll synes jeg var et fint navn eller kanskje en versjon av det (f.eks. "life as a doll")
*appifany* Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 hei:-) jeg har bestemt meg får å slenge meg på trenden, og begynne å blogge. Jeg kommer til å blogge mest om mote og stil, men også noe om følelser, og min hverdag. Det jeg vil ha hjelp til av dere er ett blogg navn.Jeg vil helst ha noe som har med mote å gjøre, det kan godt være på ett annet språk(spanks, fransk,osv. bare med BOKSTAVER. hadde vært kjempe fint med litt hjelp fra dere! Har kreativitet lik null for tiden :-( Spanks; du hadde nok fått mange treff på det navnet 1
noblesse Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Kan du ikke bare bruke nicket ditt her da - LivingDoll synes jeg var et fint navn eller kanskje en versjon av det (f.eks. "life as a doll") En av norges mest leste bloggere kaller seg LivingDoll. Så kanskje ikke det beste å velge noe som kan forveksles med det.
livingdoll Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2011 En av norges mest leste bloggere kaller seg LivingDoll. Så kanskje ikke det beste å velge noe som kan forveksles med det. nemlig:p
livingdoll Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2011 Hva med navnet ditt? allerede fått nytt navn Ble bjerken.blogg
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #8 Skrevet 22. januar 2011 Kall bloggen din hitler.blogg.no, si det er fordi du er en militant vegetarianer. Da får du mange treff i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå