AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Gode TV-seriar anyone? Treng nye og følge med på!
Gjest Elvirina Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Criminal Minds, True Blood, Supernatural, My name Is Earl og Saving Grace er mine favorittar.
Larsern Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har et bedre forslag, hva med å slutte å se på tv-serier? Helt seriøst, les en bok eller hvis du absolutt må se tv så se dokumentarer som kanskje får deg interessert i å utvide horisonten litt. Enkelte ganger får jeg nesten inntrykk av tv-serier omtales på samme måte som knarkere omtaler dop. Er det avhengighetsskapende? 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har et bedre forslag, hva med å slutte å se på tv-serier? Helt seriøst, les en bok eller hvis du absolutt må se tv så se dokumentarer som kanskje får deg interessert i å utvide horisonten litt. Enkelte ganger får jeg nesten inntrykk av tv-serier omtales på samme måte som knarkere omtaler dop. Er det avhengighetsskapende? Jeg heller til å være svært enig med deg, Larsern .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå