Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å gå på ski i vinter, men har ingen å stå på ski med. De aller fleste jeg kjenner står ikke på ski eller har familie og har sjelden tid. Ender vel opp med at jeg tar en skitur alene. men stusselig det også synes jeg. Noen andre her som har endt opp i samme situasjon som meg? jeg er i midten av tyveårene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å gå på ski i vinter, men har ingen å stå på ski med. De aller fleste jeg kjenner står ikke på ski eller har familie og har sjelden tid. Ender vel opp med at jeg tar en skitur alene. men stusselig det også synes jeg. Noen andre her som har endt opp i samme situasjon som meg? jeg er i midten av tyveårene.

Jeg synes ikke du skal se på det som stusselig, forsøk å se det som positivt at du kommer deg ut på tur.

Personlig synes jeg faktisk å gå på ski er av tingene som er helt greit å gjøre alene, i hvert fall hvis man tar det som en treningstur.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon som deg, men jeg merker at det som hindrer meg i å komme meg ut, er ikke at jeg er alene, men at jeg er så dårlig kjent med løyper og steder og gå fra her i området. Kan jo ikke akkurat dra til hjemstedet mitt hver gang jeg skal gå på ski :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har stått på ski alene flere ganger. Det er ikke noe kjedelig med det!

Ta med musikk og en god lunsj. Deilig.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg er så sær at jeg hater å gå å ski sammen med andre. Liker ikke å gå i flokk :fnise: Kom deg ut og nyt turen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjempegreit å gå på ski alene - da kan man gå i sitt eget tempo uten å måtte stresse eller vente pga andre :) Jeg har gått endel alene, men er ikke den store skiløperen uansett :sjenert: Ingen som ser rart på noen som går alene på ski, tror jeg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

De deiligste skiturene har jeg alene... Ørene fulle av deilig iPod-lyd så lenge det er folk i nærheten. Når jeg ikke ser folk lenger trekker jeg ut ørepynten og nyter lyden av natur og skitur...

Ut på ski, gå gjerne alene så lenge du går i skogen og vet hvor du er.

Endret av superhero
Skrevet

Jeg er litt i samme situasjon som deg, men jeg merker at det som hindrer meg i å komme meg ut, er ikke at jeg er alene, men at jeg er så dårlig kjent med løyper og steder og gå fra her i området. Kan jo ikke akkurat dra til hjemstedet mitt hver gang jeg skal gå på ski :)

Kanskje noen av oss kan gi deg et par tips dersom du sier hvilket distrikt som er aktuelt.

Skrevet

Jeg bor i Oslo, så jeg har lest de andre trådene dere har skrevet i de siste dagene med stor interesse :) i kveld skal jeg gå Sognsvann-ullevålseter og tilbake. Kunne imidlertid gjerne tenke meg å gå litt lenger øst, eller bare et sted som ikke er like stappfullt av folk som de klassiske Nordmarka-løypene :) noen tips, gjerne av samme vanskelighetsgrad som turen over? Evt et stykke lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noen av oss kan gi deg et par tips dersom du sier hvilket distrikt som er aktuelt.

Jeg er i samme situasjon som henne, bare jeg bor i Ålesund midt i byen.. Snøen begynner riktignok å bli tam her nå, men tips til fremtiden hadde vært hyggelig. :)

Har hørt at det er flere fine plasser lengre inn i landet, men jeg er ikke så kjent der at jeg vet hvor løypene starter og ender.

Skrevet

Jeg vil også gjerne gå på ski, men mangler ofte skifølge. Send meg en PM hvis du vil være med ut på tur i helgen for eksempel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...