kriztine Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har veldig lyst til å gå på ski i vinter, men har ingen å stå på ski med. De aller fleste jeg kjenner står ikke på ski eller har familie og har sjelden tid. Ender vel opp med at jeg tar en skitur alene. men stusselig det også synes jeg. Noen andre her som har endt opp i samme situasjon som meg? jeg er i midten av tyveårene.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg kunne også tenke meg å gå på ski i vinter, men tviler på at noen vil bli med, er 17 år. Ser det dumt ut å gå på ski alene ? Greit nok med de som raser forbi alle og en hver liksom, de går vel bare på ski for å trene til noe greier å tar det sikkert ikke som en tur, men jeg som er uerfaren å livredd bratte bakker ( må ta av meg skiene noen ganger -_-) vil gå fordi det er morsomt, dessuten trenger jeg å komme meg litt mer ut i luften, men om ingen vil være med å gå på ski så ja, ser vel litt...rart ut ? Men sånn at det er sagt, jeg hadde ikke tenkt over om folk gikk alene eller ikke, så langt i fra sikkert så mange andre hadde tenkt "HERREGUUUUD, går hun ALEEEENEE?????" Men sånn sett kan det vel være koselig å gå alene også ? Har du en hund å ta med da ?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jeg er i midten av 20 årene jeg også, og jeg går litt skiturer alene. Er du fra Osloområdet?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Det er mange år siden jeg gikk på ski, men da gikk jeg like ofte alene som med andre. På samme måte som jeg fint kan ta meg en spasertur eller joggetur alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå