livingdoll Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg har en regning fra hm som jeg har betalt 300 på. Kan jeg bruke den samme regningen(lappen) til å betale noe mer nå?:-) takk for svar :-) Endret 3. januar 2011 av livingdoll
Pingting Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Dette var HELT uforståelig. Er det mulig å omformulere spørsmålet ditt litt?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Ja, det kan du. Kundenummeret ditt er jo kidnummeret, så null problem.
livingdoll Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2011 Ja, det kan du. Kundenummeret ditt er jo kidnummeret, så null problem. til dere som ikke forsto; Jeg har betalt 300 kroner på en regning jeg har liggenes her. Det jeg lurer på er om jeg kan betale enda mer NÅ, på den samme regningen:-)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 til dere som ikke forsto; Jeg har betalt 300 kroner på en regning jeg har liggenes her. Det jeg lurer på er om jeg kan betale enda mer NÅ, på den samme regningen:-) Ja, det er jo det jeg sier du kan, for kundenummeret ditt er det samme som kidnr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå