AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Fungerer kremen også som en krem mot tørr hud? Kan jeg da smøre en fuktighetskrem oppå anti redness? Fikk med meg en prøvekrem fra apoteket. Viser seg at det finnes en anti redness for å ta på kvelden også.. Betyr at jeg må vaske ansiktet dag og kveld for å smøre vekk kremen? Er rødlig i ansiktet, men også litt tørr.. Derfor jeg spør. Takker for svar.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 En ide og skrive hvilket merke. Men anti redness kremer funker generelt ikke, matvarer har langt større effekt på det. Du må vaske hud morgen og kveld ja, ellers bare smører du "dritt" rundt i ansiktet. Har du tørr hud anbefaler jeg en rensemelk. Om du holder deg til apotekprodukter så har la-roche posay en god rensemelk som fjernes da med bomullpads og toner etterpå.
per78 Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Bruker Eucerin anti redness. Har du prøvd dette siden du skriver at matvarer har bedre effekt?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Ja, jeg sliter med en hudsykdom kalt rosacea og spiser jeg enkelte matvarer blir huden ildrød. koffein, tomat, sitrusfrukt og sterk mat spesielt. Men kanskje huden din bare er rød på grunn av kulden eller? I så fall kan en grønntonet hudkrem maskere rødheten noe men ikke mye.
per78 Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Har hørt om Rosacea. Var hos legen, men hun påpekte at jeg ikke hadde det, selv om jeg er rød i ansiktet.. Skjønner at anti redness bare skjuler rødheten, og ikke gjør at det blir borte.. Er jo nesten like langt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå