harrypotterlover Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hei. Er det noen som vet sånn ca. hvor mye hånd bagasje man kan ha med på british airways? jeg bruker linser, er det lov å ha med sånn ca. en pakke med linser (30. stk)? også lurte jeg på om man må velge sete, sjekke inn osv? kan man gjøre det på flyplassen?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Prøv på nettsiden til BA. Der ligger all info du trenger, sannsynligvis ble den også sendt med bestillingsbekreftelsen på mail. Ellers kan du jo prøve denne metoden. 1
harrypotterlover Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 takk for svar, men jeg fant ingenting om å ha med kontakt linser på flyet.
mjau-mjau Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Det er væske i kontaktlinsepakningen går jeg ut i fra? Da må det legges i en sånn liten blank pose og ikke overskride 50ml.
Pingting Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det er væske i kontaktlinsepakningen går jeg ut i fra? Da må det legges i en sånn liten blank pose og ikke overskride 50ml. 50 ml er feil - det er 100 ml som er grensen (mer her). Og det er pr. beholder, og selve beholderen kan ikke være større enn 100 ml (det er altså ikke lov med en halvfull 200 ml-beholder). Til sammen er det lov å ha med seg én liter væske. Endret 3. januar 2011 av Pingting
mjau-mjau Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 50 ml er feil - det er 100 ml som er grensen (mer her). Og det er pr. beholder, og selve beholderen kan ikke være større enn 100 ml (det er altså ikke lov med en halvfull 200 ml-beholder). Til sammen er det lov å ha med seg én liter væske. 100 er da ja! Husket feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå