AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg MÅ ha musikk på når jeg rydder og vasker, ellers blir ingenting gjort. Det må da være musikk med litt fart i, sånn at jeg kan holde tempoet opp. Og gjerne noe som går an å synge med på med kråkestemmen min. Det gjør heller ikke noe om det er snakk om gamle slagere, for jeg føler iblant musikkmessig at jeg skulle vært født 20 år tidligere enn jeg er (er 75-modell). F.eks. liker jeg sånt som Footlose og Fame-låta, og sangene fra Grease. Men også ny musikk, så lenge det er tempo og en nynnbar melodi samtidig (ikke heavy, hiphop, techno). Er inne på Spotify og søker, men har problemer med å huske titler og artister...
sauen87 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Elvis funker jo alltids da =) Ellers pleier jeg å bruke "similar artists" på spotify. Når du er inne på en artist, står det lignende artister oppe i høyre hjørne. Pleier å sjekke ut endel av disse, og har oppdaget mange nye artister på denne måten! :-)
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Jeg MÅ ha musikk på når jeg rydder og vasker, ellers blir ingenting gjort. Det må da være musikk med litt fart i, sånn at jeg kan holde tempoet opp..... Ditto! Jeg åpner "rolig" når jeg rydder/tørker støv og klargjør for vasking - Porcupine Tree Når vaskebøtta fylt opp og gulvflatene klare for såpe og vann så dundrer jeg på med Opeth og Keep of kalessin, da går det unna
Wonders Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Har begynnt med lydbøker jeg. Det er ofte så spennende å lytte til at jeg vasker litt ekstra, bare for å få med meg mer :rødme: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå