Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått en ny GHD-rettetang, og jeg elsker den som rettetang. Problemet et at jeg hadde tenkt å bruke den til å lage krøller også, men det får jeg rett og slett til. Eller, jeg kan teknikken, og har ikke noe problem med å få til krøller, men problemet er at de er borte igjen 15 minutter senere. Håret mitt pleier alltid å holde på krøllene både 2 og 3 dager med krølltang eller annen rettetang, så jeg skjønner ikke hva som er problemet med GHD. Det virker rett og slett som om håret mitt blir så glatt av den at krøllene faller ut selv om jeg krøller håret. Er det flere som har opplevd det samme, evt. skjønner hva jeg gjør feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat det samme problemet som deg. Selv hvor mye hårspray jeg bruker detter krøllene ut etter noen timer.

Skrevet

Hmmm... Har dere prøvd Creationspray fra GHD? Den er til å brukes, som navnet sier, å forme håret med varmeverktøy...

Skrevet

Nei, får kanskje prøve den. Takk for tips! Men det som er så rart er som sagt at håret mitt alltid lar seg forme lett og langvarig med andre rettetanger ol, vet ikke om en spray ville hjulpet da.

Skrevet

Enig at det er rart ja... Kan hende det er noe galt med GHD jernet ditt.. Har platene nok varme? Kanskje du skal gå tilbake der du kjøpte GHD å høre, at de kan prøve det og se om det er jernet som er feil... Det er absolutt en mulighet. Tilogmed GHD kan gjøre feil;-)

Skrevet

Nå pleier jeg å bruke den mest til å glatte ut hår, men hvis du tvinner)ruller opp i tynne strimler og legger det i mellom platene og holder i 10 sekunder, pleier det å holde for meg:)

Skrevet

Nå pleier jeg å bruke den mest til å glatte ut hår, men hvis du tvinner)ruller opp i tynne strimler og legger det i mellom platene og holder i 10 sekunder, pleier det å holde for meg:)

Skrevet

^Oi, det var smart! Takk for tipset :)

Tror nok ikke det er noe galt med jernet, for det funker suupert til retting og til å lage krøllene, er som sagt bare det at de forsvinner så fort. Jeg har en veldig glatt hårtype fra før da, så det er mulig at håret rett og slett blir så glatt av tangen at det ikke vil holde på krøllene, men skal prøve det luckyme sier, for da slipper jeg jo å dra tangen over håret og gjøre det glattere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...