Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Er det vanlig å ha analsex med dama (mannen penetrerer rompa til dama)? Har aldri prøvd det selv og har dermed et par spørsmål rundt analsex: Hvordan er analsex? Kommer det rester av bæsj på penis? Tips til hvordan en skal gjennomføre analsex med dama for første gang?
Timseh Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Det er mange slike innlegg her fra før, men; det er jo veldig individuelt fra person til person. Jeg har venninner som overhode aldri ville prøvd analsex, så har jeg venninner som har prøvd, men som ikke synes at det var noe også har jeg venninner som elsker analsex (bl.a meg) . Alle sexpartnere jeg har hatt har spurt meg om jeg har lyst å prøve det, men jeg har "bare" prøvd det med 3 av 11 partnere. Alle disse har jeg vært i et langvarig forhold i. Har kun analsex med mennesker jeg stoler fullt på. Jeg synes analsex er herlig og man blir stimulert på en helt annen måte enn ved vaginalt samleie. Det er ganske viktig at dere er trygg på hverandre og at du hører på henne om hun sier "stopp", "au, det gjør vondt" eller at hun ikke vil. Ta det i hennes tempo. Første gangen kommer nok til å gjøre litt vondt, for det er veldig vanlig at man "lukker" seg igjen. Prøv med mye glidemiddel, først en finger oppi der og spør hvordan det kjennes ut, så kanskje to osv. Har ALDRI opplevd noe grums eller bæsj på penis, men det har kanskje med at vi alltid har brukt mye glidemiddel eller safter fra vagina og dermed blir penis veldig våt og har vanskeligheter for å ta med seg noe grums på tilbakeveien? Hvis hun er redd for dette, kan jo hun eventuelt tømme seg (og dusje som jeg alltid må) før analsex, eller kjøpe en "spruter" på kondomeriet som skal fjerne rester.
Gjest Katten. Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Noen andre som har noen erfaringer? Det er så ufattelig mange andre innlegg om akkurat dette temaet. Ingen vits i å gjenta seg i det uendelige: bruk søkefunksjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå