AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg skjønner meg ikke på folk som går med solbriller inne eller ute når det er mørkt, Er det for å være kul eller hva er greia med det? :gjeiper: Senest på lørdag satt det en fyr inne på utestedet med solbrillene på. Ser jo litt dumt ut da å sitte inne med solbriller eller gå ute i mørket med solbriller som jeg å har sett flere gjør. Hva er greia med det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. januar 2011 #2 Del Skrevet 3. januar 2011 Blind eller ekstra lyssensitiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 3. januar 2011 #3 Del Skrevet 3. januar 2011 De syns vel det er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 3. januar 2011 #4 Del Skrevet 3. januar 2011 kanskje han hadde fått seg en blåveis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. januar 2011 #5 Del Skrevet 3. januar 2011 Har selv brukt solbriller inne pga jeg får lett hodepine av noen av lysrørene de bruker mange steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. januar 2011 #6 Del Skrevet 3. januar 2011 Synes også det ser litt dumt ut men en gang gikk jeg meg solbriller på senteret. Skulle bare en sjapp tur innom å ha noe. Dette var da dagen derpå etter byen og så ut som et takras. Hadde ikke orket å sminke meg så derfor bare slang jeg på meg solbrillene Men har kun vært den gangen da. Pleier ikke å gå med solbriller på byen eller andre plasser der det ikke er sol liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg gikk med solbriller både inne og ute i en periode, på grunn av en øyesykdom som gjorde meg svært lysømfintlig. Dette kan jo være forklaringen på at noen går med solbriller innendørs. Men noen gjør det helt sikkert for å være kule også, og det er bare tullete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Del Skrevet 3. januar 2011 Øyeproblemer eller dop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 3. januar 2011 #9 Del Skrevet 3. januar 2011 Kan være mange årsaker; øyeproblemer, rus, usminka, blåveis, operert.. Men veldig mange bruker det fordi det er "kult", noe det i grunn ikke er Like "kult" som å bruke lue midt i sommervarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 3. januar 2011 #10 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg gikk med solbriller en hel uke, både ute og inne pga kraftig øyeinnfeksjon. Jeg så ikke ut me håvne illrøde øyner som væsket og jeg var utrolig ømfintlig for lys. Men det er sikkert de som bruker den inne fordi det er "kult". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adera Skrevet 3. januar 2011 #11 Del Skrevet 3. januar 2011 Eg er ein av de som godt kan finne på å gå med solbrillene mine både inne og ute, selv om det ikkje er sol eller har begynt å mørkne litt. - eg bruker briller og har styrke i solbrillene mine, eg gidder ikkje ta med vanlige briller i tillegg pga at mine solbriller ikkje passer i vanlig plast etui og må oppbevares i eit mjukt etui istede, eg vil ikkje risikere å ødelegge solbrillene mine når eg har de i lomma. - eg er litt lys-sensitiv til tider. - eg har allergi og kan ende opp med å klø i øynene eller ha rennende øyne. - har sår, rød og "grapsa" hud rundt øynene om eg har klødd meg mye pga allergi f.eks, det ser fælt ut. Det er mine grunner. Eg går ikkje med solbrillene fordi det er så innmari kult. Regner med folk gir meg rare blikk, lurer på i all verden eller syns eg er både rar og tullete pga det, men det får de heller bare gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanzania Skrevet 3. januar 2011 #12 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er vel stort sett en grunn til at folk gjør som de gjør. Er vel ikke noe å lure på det vel? Jeg elsker å bruke solbriller for da føler jeg at jeg "gjemmer" meg litt. Men kjipt at folk henger seg opp i at jeg gjør det isåfall.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. januar 2011 #13 Del Skrevet 4. januar 2011 Er vel som når sykkelbudene i NY stapper høyre bukseben i sokken, for at ikke bukselinningen skal hekte seg mellom krankhjulet og sykkelkjedet, og så kom en hær med norske fjortisser med det, fordi de trodde det var gangstah. Noen har allergi og blåveis, andre dilter etter, og tror det skal være sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 4. januar 2011 #14 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Alle har vel sine grunner men enig at det ser dumt ut å sitte på en cafe eller resturang med solbrillene på. En kompis av samboeren min går ofte med solbriller ute om kvelden og inne. Men er fordi han synes det er kult noe det ikke er! Det blir bare teit å skulle gå med det pga det liksom er så kult, Endret 4. januar 2011 av Linda sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. januar 2011 #15 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er mange grunner til at folk går med solbriller inne. Noen gjør det fordi de synes det ser kult ut, andre gjør det fordi de har et reelt behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. januar 2011 #16 Del Skrevet 4. januar 2011 Syntes det ser 1000000 ganger verre ut med folk som går med minikjørt på vinteren. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 4. januar 2011 #17 Del Skrevet 4. januar 2011 Syntes det ser 1000000 ganger verre ut med folk som går med minikjørt på vinteren. Hehe .. eller tykk lue midt på sommeren, i solsteika. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 4. januar 2011 #18 Del Skrevet 4. januar 2011 .. eller tykk lue midt på sommeren, i solsteika. Det skjønner ikke jeg vitsen med. At de ikke renner vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 4. januar 2011 #19 Del Skrevet 4. januar 2011 Det skjønner ikke jeg vitsen med. At de ikke renner vekk Heelt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå