linedance Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg har hørt litt forskjellig når det gjelder pc, og at jeg ikke bør satse på HP. Har funnet en Compaq HP, noen som vet noe om den? Her er info om pc'n Har hørt at hardisk og prosessor har mye å si for at den ikke blir fort treig å sånn, noen opplysninger om den: Prosessor AMD V series V120 / 2.2 GHz RAM Installert størrelse 2 GB / 4 GB (maks.) Harddisk 500 GB - Serial ATA-150 - 7200 opm Jeg skal bruke pc'n til nettsurfing, skolearbeid og høre på musikk. Er den grei nok til dette, og kan denne fort bli treg? Endret 3. januar 2011 av linedance
Hanselot Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Dette er jo en helt grei pc til ditt bruk. Den har litt lite RAM som kanskje kan gjøre den bittelitt treg, men har god lagringsplass. Jeg tror forøvrig den ikke er så treg at du kommer til å plages av det.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Den er mer enn god nok, den Du har ikke behov for så mye RAM når du kun skal bruke den til det du skal. Men anbefaler heller Acer
antibac Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Den er god nok den til det du skal drive med! Det er de fleste PCer. Edit: Og om en PC blir treig har veldig mye med hvordan DU behandler den. Endret 3. januar 2011 av antibac
Henkie Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Den er sikkert helt grei, og som Antibakterien sier, er det mest din bruk som gjør om den er snappy og fin fremover. Putter du allverdens dritt i den, blir den fort tregere. Kjenner du skikkelig pc-kyndige personer, kan de rydde vekk alt rusk, rask, dritt og lorteprogrammer du ikke trenger (og som er forhåndsinstallert på pc-en når den er ny) DET hjelper godt det! Tipper HPen du ser på ligger på 2500-3000 kr. Vil du opp en tusenlapp, er visstnok DETTE et godt valg. Endret 3. januar 2011 av Henkie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå