per78 Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Er forresten mann, vet ikke om det er vanlig for menn å ta seg en tur til hudpleier egentlig? Men er kanskje ikke helt fornøyd med huden min. Hvor mye koster en tur til hudpleieren? Og skal de prakke på deg en haug med kremer osv? Tenker bare hvis huden er veldig ufin, så må man gjerne bruke disse kremene i lang tid framover. Blir vel kostbart det.. :/
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Det er ikke uvanlig med menn i hudpleiesalonger. Prisen kommer ann på hva du vil gjøre og hvem du drar til. Men du kan regne med rundt 500 kr. Prakke på deg kremer vil de nok også, men du har absolutt ingen kjøpetvang. Be om prøver på produktene hudpleieren anbefaler, og om du liker de kan du handle på nett. Da sparer du gjerne 30-60% alt etter som. Om du handler hos http://www.feelunique.com/ så betaler de tilbake moms om du kjøper et produkt for over 200 kr. I min erfaring så er det billigere selv om man ikke ber om tilbakebetaling. En krem jeg kjøpte for 500 kr (inkl. 180kr i avgift) skal de ha 800 kr for på en hudpleiesalong.
per78 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 Takk for svar. Er det vanlig å bestille time eller er det drop in? Bor forresten i Trondheim, og kjenner ikke til noen hudpleiere her.. Men kan vel søke på google.
Gjest Lille-pus Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Sitter her med prislisten fra min lokale Clinique (forøvrig en av distriktets største innen ansikts- og kroppspleie) Mannlige kunder er ikke uvanlig. Det er så vanlig at en klassisk ansiktsbehandling for menn er gitt som eget punkt i listen, både med og uten massasje Uten massasje varer en ansiktbehandling (for menn) i 60 minutter og koster 650, - Med massasje varer en ansiktsbehandling (for menn) i 90 minutter og koster 750,-
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Det lureste er nok å bestille time, siden behandlingene varer såpass lenge.
per78 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2011 Hehe.. Klassisk ansiktsbehandling ja.. Vet ikke om jeg er helt der enda. Blir jo dyrt dette her. Tenkte mest på en konsultasjon av hudtypen min, slik at jeg kan kjøpe kremer i forhold til det.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 En rask analyse kan du får gratis hos mange hudpleiere, eller til en 100-200 kr.
per78 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2011 En hundrelapp eller to skal jeg ha råd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå