Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den var helt grei, ikke en sånn som du skiller deg så mye ut med akkurat, de fleste har jo en grønn parkas i skapet for tiden :)

Skrevet

Den var jo fin den. Men det er jo en tynn sommerjakke da. Skjønner ikke helt vitsen en parkas hvis den ikke er varm, men det er jo bare min mening. Hvis det er det du vil ha, så var den fin den her.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg likte den ikke. Syns det er penere når glidelåsen er skjult også likte jeg ikke fargen. I svart, mørkeblå eller beige hadde jeg sikkert syntes den var finere. Skjønner heller ikke vitsen men en tynn "sommerparkas." En parkas skal i mine øyne være varm og god.

Skrevet

Synes den var kul jeg :)

Om den blir brukt til bukser og hæler, så tror jeg den kan bli veldig tøff.

Fargen er kanskje ikke for alle, man må vel være litt solbrun kanskje?

Men om du liker den selv så gå for det så klart! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes den var fin :) Men den ser ikke så varm ut?

Selv har jeg denne i svart, utrolig deilig og myk inni.

Om du har tenkt å bestille kan jeg si at den jeg har er stor i størrelsen. Bestilte i 12 da jeg vanligvis bruker 38/40, men kunne sikkert hatt en i 10. Valgte å beholde den, så får jeg plass til litt ekstra under når det er ekstra kaldt.

Skrevet

ikke noe spes med denne, men pluss for lite snorer, ikke mye posete lommer og knapper.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes den var helt ok egentlig. Er enig med de andre her som sier at den ikke så spesielt tykk ut. Men fargen var fin, og den var enkel, lite dilldall på den. Glidelåsen var igrunnen det eneste minuset med den..Etter min smak.

Endret av Guriane
Skrevet

Jeg synes den var veldig fin, og fikk lyst på den selv. :P

Skrevet

Syns den var fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...