Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er et stort A menneske, som ønsker meg en jobb, så tidlig på dagen som mulig.

Jeg jobbet i 4 år fra 14-22 og det var de værste årene i mitt liv.

Har desverre ingen utdannelse, men er 22år så er jo ikke forseint. Noen som jobber slik?? Og hva jobber dere med, har dere utdanning? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lager. Noen jobber skift og andre ikke.

• Liker 1
Skrevet

I de fleste kontorjobber (med unntak av sentralbord) har man fleksitid. Og vanlig kjernetid er 9-15. Dvs. at man fint kan jobbe 7-15. Flere av sekretærdamene hos oss gjør det (jeg lurer på om det er krav om å være A-menneske på sekretærakademiet), mens jeg og flere av de andre ingeniørene tilhører B-menneske-kompaniet, og kommer slentrende i 9-tiden og jobber til 17 eller senere.

• Liker 1
Skrevet

Som Rosalie sier er det i mange kontorjobber vanlig med fleksitid, så da er det bare å ta all fleksen i forkant av kjernetiden.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Hva slags utdanning har du Rosalie?

Og trenger man utdanning for barnehage?

Skrevet

Jeg er sivilingeniør. Sekretærene våre har ikke særlig utdannelse (de er av den eldre garde). I barnehage må man påregne både tidligvakter og senvakter. Som assistent trenger man ikke utdannelse, lønna er deretter, dvs lav.

Skrevet

Jeg jobber i et stort forsikringsselskap, er IT-konsulent. Vi har fleksitid, med kjernetid mellom 9 og 15 (mange som jobber fra 6-14 eller lignende likevel, men må da regne med å være på møter til 15 av og til). Finnes vel sakbehandlere her som nesten ikke har utdanning, ellers finnes det meste innen økonomi, administasjon, it-driftere, it-utviklere osv.

Gjest Spinell
Skrevet

Hos mange industribedrifter er arbeidstiden for de som jobber i produksjonen fra 0700. Det samme gjelder ulike håndverksbedrifter, særlig innen bygg og anlegg. Litt avhengig av typen bedrift, men som ufaglært kan du ha muligheten i enkelte produksjonsbedrifter.

Skrevet

masse masse kundeservicer 08.00 - 15.30

flex fra 07.00-17.00

AnonymBruker
Skrevet

masse masse kundeservicer 08.00 - 15.30

flex fra 07.00-17.00

Har fått intrykk av at alle kundeservicer har lengre og lengre åpningstid jeg. Hva slags kundeservice stenger 17? :)

Skrevet

I hotelbransjen er det også tidlig vakter. Enten om man jobber som resepsjonist, stuepike eller frokosthjelp. Enten fra kl 5/6/7 om morgenen. Noen har også sen vakter.

Skrevet

I helsevesenet er det bl.a. tidligvakter 7-15. Ikke bare sykepleiere, men også renholdspersonale o.l.

Noen legekontor, helsesekretærer(?), åpner rundt 7.30...

Skrevet

Jeg er sivilingeniør. Sekretærene våre har ikke særlig utdannelse (de er av den eldre garde). I barnehage må man påregne både tidligvakter og senvakter. Som assistent trenger man ikke utdannelse, lønna er deretter, dvs lav.

For å jobbe i barnehage kan du gå førskolelærerutdanningen.

Du kan jobbe i barnehage som assistent (uten utdanning og lav lønn).

Tidligvakt i barnehage er rundt 07 og senvakt rundt 09. Slutter senest rundt 17.

Skrevet

er endel jobber innen helse som er sånn..

jeg har jobbet ca de tidene både på pu-bolig, sykehjem, hjemmesykepleie og som flere nevner, barnehage..

Skrevet

Jeg har jobbet i produksjon og som skiftarbeider, der jobber man fra både 6 og 7 om morgenen :)

ta kontakt med en eller annen produksjons bedrift og spør om de trenger folk, rett og slett.

i tillegg så kan man tjene godt i en slik bedrift uten utdanning ;)

AnonymBruker
Skrevet

Baker/konditor. Hun jeg kjenner som er det, starter i alle fall på jobb 4 de fleste dager (netter).

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min jobber i en kantine, og jobber 7-15 fast man-fredag. Jeg er skiftleder i en resturant, og jobber 8-16.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...