AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Da jeg slo på pcen nå kom det opp en liten tekstboks ved klokka og ikonene nederst til høyre. "Du har fått en tekstmelding fra Capone." sto det, og det var fra Netcom så det ut som. Nå blinker en hvit konvolutt med røde kanter som et ikon rett ved ikonene og klokka. Hva i all verden er det? Ikke søren om jeg tør åpne og se hva det er, men irriterende hvis den skal stå der og blinke i evigheter...
Gjest Blubberella Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Du har ikke mobilt bredbånd fra NetCom da? Sånn der boks du kobler til via USB? Isåfall har du kanskje et simkort med eget telefonnummer i modemet, og da kan du få sms til dette nummeret. Jeg fikk med jevne mellomrom sms fra en tannlege sørpå med påminnelse om tannlegetime sendt til et mannsnavn. Hvis man får sms via modemet vil det poppe opp en sånn melding på menylinja. Det kan jo være noen som har sendt deg sms på nummeret du har i modemet, og trodd at du var en annen, f.eks. tidligere bruker av nummeret. Men er du usikker, så bør du nok la være å åpne. Evt prøve å fjerne dritten vha antivirus, antispyware eller noe.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jovisst har jeg mobilt bredbånd... En liten dings jeg setter i USB-åpningen ja. Bare trykte på og sletta den uten å åpne jeg. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå