blå Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Bruker elever på ungdomskolen skoledagbøker lenger? På 80-90 tallet hadde alle skoledagbøker som vi tegnet og skrev i. Har de det i dag eller bruker de bare digitale medier?? Noen som har barn på ungdomskolen som vet?
Gjest Vicci Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Klart! Topp, Hello Kitty, Penny, Hest.no o.l har hvert år skoledagbøker. Det er ikke sånne med bare blanke ark da, men de skriver fortsatt opp lekser i de. Selv om det er en del digitale medier som formidler lekser, så er det veldig varierende fra skole til skole, lærer til lærer, derfor er skoledagbøker "nødvendig" for de som skal få med seg leksene Men noen bruker jo også bare vanlig leksebok (notatblokk).
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har brukt fra hest.no de siste årene (fra jeg var 14-15 år), og bruker den fortsatt. Skriver ned lekser, litt personlige ting, hesteting/treningsdata for hesten og litt kliss som navnet til sambo med hjerte rundt og sånt
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Aldri hørt om dette, jeg. På barneskolen fikk vi lekser utdelt i papirform, etter det var det delvis papir og delvis digitale medier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå