Gjest Ksn Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Har en fantasi jeg er så fristet til å prøve ut.. Men det er ganske villt, om jeg faktisk skulle gjort det. Og jeg lurer på om det hadde funket Hvordan hadde du reagert om det skjedde på feks arbeidsplassen eller skolen. Eller et annet sted hvor du omgås andre på hverdagslivs basis: Jeg står i døråpningen og sender han et intenst, lurent, flørtende blikk. Tar den ene hånda ned...dit....og holder den der... fordi jeg ikke kan la være... også vinker han bort, før jeg forsvinner inn døra. Ned trappa, han følger etter, nølende, nyskjerrig, et stykke bak. Jeg fortsette å lokke, helt til vi er nede i kjelleren..bak en dør. og der forfører jeg ham...uten et ord, bare føler oss fram, nyter...... Det er en på min skole, jeg har lyst å gjøre dette med. Jeg vet han vil det. Men hadde han turt......
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Synes ikke det var så villt jeg men :gjeiper: Er bare å prøve det. Vil han så følger han.
Gjest Katten. Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Var jo faktisk meget mildt Kjør på - jeg ville nok fulgt etter, med rent begjær i blikket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå