MarianneE Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg kjøpte i butikken idag en boks med Vanish Oxy Action for det skal være så bra på hvit tøy. Men jeg lurer på om jeg er helt dum: Hvordan bruker man det? Istedet for vanlig vaskepulver? Sammen med vanlig vaskepulver? Forvask?
Karmosin Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Det ligger en bruksanvisning i boksen... Jeg bruker en halv skje sammen med vanlig vaskepulver. Det tar det aller meste av flekkene som oppstår på min kant.
2ne2 Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Jeg kjøpte i butikken idag en boks med Vanish Oxy Action for det skal være så bra på hvit tøy. Men jeg lurer på om jeg er helt dum: Hvordan bruker man det? Istedet for vanlig vaskepulver? Sammen med vanlig vaskepulver? Forvask? Jeg bruker en skje Vanish og en med vaskepulver. Men jeg har egentlig aldri tenkt over om det er riktig. Vi får se om noen har fasiten!
Sugerøret Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Har prøvd den rosa og hvite-beggge var ikke særlig effektive her. På toppen av det hele fikk vi enorm kløe av den,så vi har kutta ut.
*Ariel* Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Bruker kun Vanish hvis klærne har synlige flekker. Bruker en skje vanlig pulver og en skje Vanish. Hvis det er flekker jeg av erfaring vet er vanskelige å få bort, bruker jeg i tillegg Vanishsprayen.
Trillrund Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Jeg bruker en skje Oxy vanish i kaldt vann (ullprogram) når jeg "forvasker" hundeteppene. Etter at jeg begynte med dette har det blitt mye mindre hundelukt av teppene. Etter kaldvask vasker jeg på 90 grader med vanlig vaskemiddel.
Virvel Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har prøvd å bruke Vanish i vaskemaskinen sammen med vanlig vaskemiddel, og synes ikke det gjør noe fra eller til. (Har dessuten hørt at det er litt tøff kost for vaskemaskinen?) Som flekkfjerner er det derimot helt, helt genialt - uten tvil det beste jeg har prøvd, og da regner jeg med alt fra kjerringråd til kommersielle produkter. Bruker en skje Vanish og legger plagget i bløt noen timer, innimellom klemmer jeg litt på tøyet der flekkene er, og vasker det i maskin etterpå. Flekk vekk! Har fått bort både grønske, rødvin og misfarging fra andre klær på helt lyse plagg. Jeg tilgir dem faktisk de gruuusomme reklamene, for det virker jo faktisk.
MarianneE Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2011 Ja, reklamen er uten tvil helt forferdelig!
Sunshine Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Hvis jeg bruker en skje vanlig vaskepulver og en halv/en hel med vanish får jeg utrolig mye rester i såpekammeret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå