AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hei! Jeg trenger litt hjelp her. Er blitt blokkert av en "venn" på facebook, og lurer dermed på om vedkommende likevel har tilgang til min profil? Når hans/hennes ikke er tilgjengelig for meg? Om vedkommende evt fjerner blokkeringen av meg, vil vi da "automatisk" bli "venner" igjen? Eller må vedkommende godtas av meg? Altså, sende venneforespørsel?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Nei, hvis du blokkerer noen på facebook, får den personen ikke tilgang til profilen din. H*n kan verken søke opp navn eller noe, før blokkeringen blir fjernet. Hvis dere har felles kjente, kan heller ikke det du skriver sees av den andre personen. Det andre vet jeg ikke, har bare blokkert personer etter jeg har slettet dem.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Nei, hvis du blokkerer noen på facebook, får den personen ikke tilgang til profilen din. Det er jo en selvfølge. Men det er ikke det TS spør om... 1
Gjest Blubberella Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Hvis dere har felles kjente, kan heller ikke det du skriver sees av den andre personen. Jeg har blokkert en person, og hvis vedkommende skriver noe på en felles venns vegg, ser jeg bare et anonymt profilbilde, men kan lese hva de har skrevet. Jeg har ikke tilgang til vedkommendes profil så lenge jeg har blokkert vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå