EmmaW Skrevet 3. januar 2011 #21 Skrevet 3. januar 2011 Isabelle Caro Fordi hun representerte industriens sanne ansikt. Noen ganger dropper du noen kommentarer som får meg til å skjønne at under den biske fremtoningen er det meget mulig at det skjuler seg et fascinerende menneske! 3
Larsern Skrevet 3. januar 2011 #22 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Isabelle Caro Fordi hun representerte industriens sanne ansikt. Utrolig treffende. En annen ting som jeg ikke helt forstår er at modeller ofte skal se så unge ut. Ikke som unge voksne, men mer som barn, ref flere av bildene i tråden. Usmakelig. Endret 3. januar 2011 av Larsern
BeautyFuzz Skrevet 4. januar 2011 #23 Skrevet 4. januar 2011 Jessica Stam er veldig vakker =) Ansiktet hennes er bare så utrolig eterisk og renskåret, og de øynene... Aldri sett hu før, men hu var iallefall nydelig (Så signerer denne). Og Adriana Lima
Gjest BabyBlue Skrevet 4. januar 2011 #24 Skrevet 4. januar 2011 Utrolig treffende. En annen ting som jeg ikke helt forstår er at modeller ofte skal se så unge ut. Ikke som unge voksne, men mer som barn, ref flere av bildene i tråden. Usmakelig. Dukkeansikt, mener du? : p Store øyne og fyldige lepper, ofte et smalt ansikt er veldig vanlig å se på modeller, noe som forsterker det barnslige preget.
Larsern Skrevet 4. januar 2011 #25 Skrevet 4. januar 2011 Dukkeansikt, mener du? : p Store øyne og fyldige lepper, ofte et smalt ansikt er veldig vanlig å se på modeller, noe som forsterker det barnslige preget. Jepp. Synes det er perverst.
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2011 #26 Skrevet 4. januar 2011 Hvem er din favoritt og hvorfor? Jeg synes Magdalena Frackowiak er helt nydelig bare se på dette ansiktet. Jeg synes fakktisk hun er den peneste kvinnen jeg har sett noen gang:)Min lenke Hvem er din favoritt? Hun så ut som hun var 10 år. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #28 Skrevet 14. januar 2011 Dukkeansikt, mener du? : p Store øyne og fyldige lepper, ofte et smalt ansikt er veldig vanlig å se på modeller, noe som forsterker det barnslige preget. Nå er ikke jeg så inne på mote og sånne ting, så jeg aner egentlig ikke så masse om supermodeller. Men på de catwalks jeg har sett på, har jeg lagt merke til at det ofte er mange jenter med maskuline trekk, litt gutteansikter på en måte. Derfor synes jeg "dukkefjes" (tenker først og fremst på de som er postet tidligere i tråden, Gemma Ward og Lily Cole) skiller seg ut, og jeg synes det er mye mer feminint med fyldigere lepper og mykere fjes som jeg synes de har. Synes for øvrig ikke at de ser ut som barn i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå