AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg lurer på en ting, kan man tjene til livets opphold med å blogge? Altså ha en bra inntekt på det uten å ha annen jobb ved siden av? Har lest litt på HC sin blogg, å ettersom jeg forstår så har hun ikke annen jobb i tillegg. Så at hun ble spurt om hva hun jobber med, men vedkommende som spurte fikk bare et svada svar så der ble jeg like klok. Spør fordi jeg kunne tenkt meg å starte en blogg selv, men da i tillegg til den vanlige jobben min.
HopelessFear Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 De som får mange lesere, og i tillegg blir sponset tjener en del.
Independent_ Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Ja du ser nu hvor godt disse fotballfruene, hockeyfruene og alle andre fruene har tjent på å legge ut bilder av livet sitt og anbefale produkter i hytt og pine. Hvis de har råd til å kjøpe Louboutin sko hver uke, og ny spisestue èn gang i måneden, regner jeg med de tjener rått på bloggen sin. Sett at bloggen er deres eneste inntekt, noe jeg har fått inntrykk av.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 De aller beste tjener vel fra 30,000 og oppover om de vil. Men da kreves det mye tid og energi på bloggen.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 ja, det er de som leser disse bloggene gjør at de kan kjøpe seg alle disse tingene, dere er skikkelig greie atså hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå