Gå til innhold

Svart/hvit stil på soveromet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ganske snart begynne å bygge drømme huset vårt. Og da har jeg bestemt meg for å ha svart/hvit stil på vårt soverom. Vi får ett stort soverom med egent bad og garderobe rom. Dette er hva jeg har tenkt...soveromet blir nesten helt hvitt, med en vegg med svart tapet med hvit mønster på der sengen skal stå,og da skal jeg lage hvit senge gavle der sengen skal stå inntil, og svarte nattbord...badet blir for det meste svarte store fliser, og noen hvite. Garderoben blir hvit svarte skyvedører!!! Så nå er jeg på jakt etter bilder og ideer...noen som har denne stilen og vil dele???

:jepp:

Her er tapeten jeg har lyst på!! :)

post-33448-0-44064200-1294003183_thumb.j

Og badet jeg ønsker!! :)

post-33448-0-07448500-1294003100_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Svart og hvitt som grunndesign er rålekkert, og jeg skal ha det slik selv den dagen vi flytter fra her hvor jeg bor nå.

Det er jo bare så lett å forandre stil om man ønsker det, med puter, sengeteppe og slike småting, for alle farger passer så godt til (sterkt rød, lilla, grønn you name it )

http://www.google.no/images?q=black%20and%20white%20design%20bedroom&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1440&bih=775

Bare søke på google og man får opp masse flott :)

Skrevet

Tusen takk for linken!!! Var utrolig mye fint der!!!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...