Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #1 Skrevet 19. oktober 2003 Av og til, midt i en heftig diskusjon, må man sitere noe en annen har sagt. Hvordan får jeg til å sitere fra flere forskjellige innlegg av flere brukere i diskusjonen...? Sånn at det blir "A skrev: SITAT" - min kommentar - "B skrev: SITAT" - min kommentar - Skjønner noen hva jeg trenger hjelp til....?
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2003 #2 Skrevet 19. oktober 2003 Denne tråden handler om det samme Eller kan det være lurt å poste slike spørsmål i data-forumet. Du får sikkert flere svar da. Rop hvis du ikke får det til!
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #3 Skrevet 19. oktober 2003 Klipp ut sitatet Skriv [ quote=nick] før sitatet, og [ /quote] etter ... uten mellomrom, så bli det bra Rop hvis du ikke får det til! Gikk det tro...?
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #4 Skrevet 19. oktober 2003 Visst gikk det! Tuuuuuusen takk for hjelpen Mie - du gav meg den reddende linken! :D Blomst til deg!
Gjest Embla s Skrevet 19. oktober 2003 #5 Skrevet 19. oktober 2003 Hm, tror jeg må ta en titt på denne linken jeg og....
Gjest Embla s Skrevet 19. oktober 2003 #6 Skrevet 19. oktober 2003 Skal vi se.... Av og til, midt i en heftig diskusjon, må man sitere noe en annen har sagt. Hvordan får jeg til å sitere fra flere forskjellige innlegg av flere brukere i diskusjonen...? Også klarer jeg å legge inn: Denne tråden handler om det samme Og ikke nok med det, men: Hm, tror jeg må ta en titt på denne linken jeg og.... Sånn... nå skal jeg se om jeg fikk det til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå