Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på dere når dere skal ut? Til en kveld på byen?

Hvordan har dere håret dere som har langt hår?

:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Pynter" meg litt når jeg skal ut, en stilig bukse og en kul topp kanskje. Håret mitt er langt og det har jeg bare løst. Det syns jeg er penest. :D

Gjest Tristessa
Skrevet

Pynter meg ikke når jeg skal på byen, men velger klær som jeg liker godt. Går ikke i inne-klær på byen, prøver å velge noe som er litt stilig. Håret har jeg løst, sjelden jeg gjør noe med det.

Skrevet

Er ikke noen pyntedokke jeg.....Liker best en litt sånn rocka, smårøff stil! Gjerne skinnbukser el tøffe jeans, tøffe belter el livlenke, boots, svarte topper, jeans-jakke, svart neglelakk, lærsmykker....Håret er mørkt i en oppklippet rufsefasong m ujevn lugg, og sånn har jeg d hver dag.

Skrevet

Tar på meg en pen bukse og en eller annen topp, eller bare olabukse og skjorte. Har egne klær jeg bruker på byen, og liker å pynte meg. Sminker meg litt mer enn vanlig, og kan gjerne sette håret opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da jeg var i 20 åra gikk jeg i miniskjørt og høye støvletter. Lakk og lær, ganske rocka. Håret med masse krøller ble tupert, evt. satt opp.

Hmm...

Nå - litt eldre- går jeg i dress. Håret er også mere "voksent"...

Jeg pynter meg ALLTID når jeg skal ut på by'n!

Skrevet
"Pynter" meg litt når jeg skal ut, en stilig bukse og en kul topp kanskje. Håret mitt er langt og det har jeg bare løst. Det syns jeg er penest.  :D

Litt generelt kanskje :wink:

Jeg synes det er pent med utslått hår, men har man hår til midjen som det ikke er gjort noe med ser man bare fjortis ut.

Støvletter og skjørt synes jeg er pent, ikke nødvendigvis mini skjørt. Og jeg er passert begynnelsen av tyveårene :) , men ser bra ut i skjørt alikevel!

Skrevet

Tenkte såklart på hva som er penest på meg! Bryr meg ikke om andre har håret løst eller ikke..

Skrevet

Liker å pynte meg når jeg skal på byen! :D Kul bukse eller skjørt og topp, gjerne med litt stæsj. Og nesten alltid støvletter med høye heler. Hender også jeg bruker hatt, type "gangster"-hatt. Håret har jeg som oftest løst (langt hår), men kan også sette det opp i høy hestehale eller krølle det.

Skrevet

Liker best å sette opp håret når jeg skal ut på by'n, ellers er det så i veien når jeg er på dansegulvet :lol:

Ellers pynter jeg meg også, er så skjelden jeg får gjort det ellers...

Skrevet

Pynter meg også litt, er glad i å gå i kule skjørt og høye støvletter.

Moro å stæsje seg - er så sjelden jeg gjør det! :hoppe:

Skrevet

Dere som har håret hengende løst - har dere noe i det for å få det til å se stilig ut? Eller henger det bare glatt og nyvasket?

Synes mange ser ut som de har vått hår hele kvelden , eller det henger i lokker liksom - men det gjør det jo ikke av seg selv........

Skrevet

Jeg har veldig blankt og glatt hår som ikke bruser seg. Jeg trenger ikke å ha noe i det, penest når det bare er nyvasket.

Skrevet

Kule bukse . en topp som trekker til seg oppmerksomhet i form av farge. Høye støvletter. Mer sminke enn vanlig. Håret satt opp i en røff frisyre.Deep red fra Hugo boss. Jakke som matcher resten.

Skrevet

pynter meg,ja.det er jo en viktig del av det å dra ut på byn ,å stå og stæsje seg opp ilag med venninnene.har som regel en svart bukse og en kul topp,håret er oppsatt av og til,men bruker mest å bare ha skum i vått hår,så du får den " wet look" sminker meg litt ekstra,litt tyngre sminke,har fancy smykke,armbånd og lange øreringer.Jeg ELSKER STÆSJ :hjerte: min lille svakhet,syns det er kjempedigg å ordne seg før man skal ut på byn 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...