mia83 Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Vi skal til Nashville i begynnelsen av april. Har kun vært innom byen noen få timer og var da på Broadway med westernbutikker, puber og Hard Rock Cafe. I år skal vi være der i 3 dager. Er det noen som har tips til ting å finne på der?
Capricorn Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Ligger ikke Grand Ole Opry der? Eller er det Memphis? Er du interessert i musikk så er jo det en ide. Har bare kjørt fordi der, men neste gang skal jeg innom
mia83 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2011 Vi var bortom Grand Ole Opry ja, men bare utenfor. Kanskje det var en ide Det var lurt!
Frk. Fie Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Lei bil og kjør til Memphis, litt over tre timer kjøring. Foruten Elvis` Graceland anbefales å ta turen ned til Beale street, ei fatastisk gater med musikkbarer over alt! Prøver meg med en link: http://www.bealestreet.com/wordpress/
mia83 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2011 Vi hadde faktisk tenkt å kjøre til Memphis, men det blir ikke noe av denne gangen dessverre.. Mannen min vil gjerne gjøre litt annet enn å bare kjøre denne gangen. Men vi har funnet ut at Country Music Hall of Fame and Museum ligger i Nashville, så vi kommer til å gå innom der iallefall. Memphis og Graceland må vi nok ta på en annen tur.
Ambivalent Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Jeg drar også dit i begynnelsen av april, så følger med her. Har aldri vært der før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå