AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Gjennom desember har jeg vert på besøk hos en fyr i helgene, jeg har sovet der med han. Når vi er sammen bare vi to oppfører han seg som om vi er kjærester, holder rundt meg på sofaen, kysser meg, dysjer sammen, har sex osv.. Men når vi er med vennene han, f.eks jeg var med han på en fest med hans venner så holder han ikke rundt meg når vi sitter i sofaen en gang, han snakker litt med meg innimellom, men det er som regel jeg som må bryte inn i samtalen hvis jeg vil være "med" noe som ikke alltid er like enkelt når det de snakker om er ganske internt. Når vi gikk hjem å la oss den kvelden holdt han bare rundt meg og sovnet ikke noe kosing eller noe. Men dagen etter når det bare var oss igjen, var han pluttselig veldig kjæreste aktig igjen. Å når jeg skulle reise i dag, så sa han skal du gå nå allerede! Kjenner jeg blir litt forvirret av dette.. Hva tror dere? vil han være kjæreste eller bare "bruker" han meg for kosen sin del? Eller tror dere han bare er sjenert forran vennene sine? Vi er begge en smule sjenerte når det gjelder å snakke om følelser, å har vel aldri snakket om det, han var den som tok initiativ til alt dette, han tok kontakt med meg etter mange år, han inviterte meg hjem osv.. han snakker også om at en gang må vi gjøre det, ska du være med på datt?
sophiaM Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Det kan jo hende han er av den typen som ikke liker å kose offentlig? Du sier at han er litt sjenert når det kommer til å snakke om følelser, så det kan jo hende han er litt sjenert for å vise følelser offentlig/ vise at han er "myk" foran vennene på en måte. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 ja.. det er det jeg håper på.. men jeg blir så usikker.. han kysset meg på nyttår forran dem da! er det et positivt tegn eller?
sophiaM Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Det er mulig det er et godt tegn ja Men du får vente og se hvordan han blir etter dere blir bedre kjent, kanskje han føler seg mer komfortabel av å vise kompisene hvor glad han har blitt i deg da. Good luck ;D Endret 4. januar 2011 av sophiaM
Gjest Jentehumor Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Um er dere kjærester eller er dere ikke kjærester. Dette MÅ du jo få spurt! Får han gjøre som han vil med deg uten at det er avklart noe, er han mer heldig en det du er for å sid et sånn. Dessverre men det er derfor veldig viktig at du spør når du er usikker. Jeg har lært, og det er ikke sånn som man gjorde det når man gikk på barne og ungdomskolen. Jeg blir også forvirret av det, men det er derfor veldig viktig å få avklart om man ønsker forhold eller ikke ganske nylig i et rote-forhold.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 vi er vel ikke sammen nei.. han sier ikke så mye om sånn, og jeg er vel ikke den som er mest frampå heller! men jeg sendte han en melding der jeg skrev at jeg er gla i han og han sa at han var gla i meg også. Jeg vet rett og slett ikke om jeg har mot nok til å spørre rett ut, jeg er så redd for å bli avvist for jeg liker han så veldig godt.. hvordan spør man om sånn da?
Violet Hill Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Ut fra det du skriver synes jeg ikke at du skal bekymre deg så mye. Det er ganske vanlig å ikke vise så mye følelser foran vennene sine, spesielt når man ikke har rukket å bli sammen en gang. Hva sier magefølelsen din om hvorvidt han er seriøs? Hvis du er usikker, synes jeg du skal spørre han. Jeg skjønner at du er redd for å bli avvist, men det må da være bedre å finne ut av det nå hvis han ikke kan se for seg å bli sammen etter hvert, enn om noen måneder når du har rukket å få enda dypere følelser for han?
Gjest Jentehumor Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 (endret) vi er vel ikke sammen nei.. han sier ikke så mye om sånn, og jeg er vel ikke den som er mest frampå heller! men jeg sendte han en melding der jeg skrev at jeg er gla i han og han sa at han var gla i meg også. Jeg vet rett og slett ikke om jeg har mot nok til å spørre rett ut, jeg er så redd for å bli avvist for jeg liker han så veldig godt.. hvordan spør man om sånn da? Som Violet Hill sier: hva sier magefølelsen din? Så langt har magefølelsen min stemt mange ganger, og de har ikke vert gode. Det finnes noen som gjennom denne oppførselen tar det som at dere er på god vei, men det finnes også noen som ikke ser på dette som et forhold. Glad i deg, kan man si til venner også. Det er et veldig svakt ord for hva du egentlig mener. Jeg vet at du er redd og det er sikkert utrolig vanskelig å spørre. Du vil ikke på en måte, men du skjønner det sikkert at du kanskje ikke kommer noen vei med det.. Likevel så er det et håp. Du kan enten holde munn og kjenne at det gjør ganske vondt med den usikkerheten at det ikke er avklart noe, så du hele tiden må hindre deg selv i å se framtiden med han uten å bli skuffet. Du ønsker vel å ha noen du er sikker på, men samtidig så oppfører han seg slik du vil ha han og gjør ting du ønske som kjærester gjør og vil beholde det. Hvis du spør og han sier at han ikke er klar for forhold vil du bli sønderknust for trangen for å ha han er så stort. Du tenker sikkert om du kanskje vil ofre den piningen av å ikke vite imens og da kan få sex og kos og ha en å prate med. Men å velge å bli pint så lenge for så å faktisk etter en lang stund får høre at han ikke vil ha deg mer eller har blitt forelsket i en annen, får deg forvirret og en følelse av "men jeg trodde.. jeg trodde at du og jeg..?"... Enn om du spurte nå og fikk vite at han ikke var klar for et forhold, så vil du bli knust.. MEN du vil ikke pines like lenge som du ville gjort med den store usikkerheten, og kan fort gå videre til noen som vil ha deg. Man tror det kanskje ikke, for man lurer på om man kanskje vil angre hvis man gjorde det. Du vil faktisk klare å takle et nei bedre nå enn om du bygger opp et falskt forhold som bare du tror på. Kanskje du etter noen uker flørter vilt med en ny kar som ikke er som han, han er bedre faktisk, han er på utkikk etter ei dame å beholde! Menn er elendige på hint også, de liker best at man sier det rett ut, er ærlige. Ok, vet ikke om du kjenner deg igjen her, men dette er min opplevelse av det. Og du ser selv at det kan hende deg. MEN( MEEEN!!) jeg sier ikke at han vil si nei, muligheten er der for at han faktisk vil bli sammen med deg, men kan ha samme problemet med å spørre deg. <3 Jeg håper du kjenner det i deg at det mest fornuftige er faktisk å spørre, selv om du egentlig ikke har lyst fordi du er redd. Men jeg har klart det og jeg har blitt knust, fordi jeg var bare så sein på å si det at jeg ble mer såret av det når jeg fikk det svaret jeg fryktet. Lysten var for stor, jeg fulgte ikke fornuften, så jeg ventet. Men det jeg også har opplevd er at jeg har vert så redd for å spørre at jeg faktisk kom for sent til å fortelle at jeg var forelsket. Det kunne har vert oss hadde jeg spurt før det var for sent... Men jeg har hatt flaks også, så jeg kan gi deg noen råd! Kjenner du til forholdet mellom menn, sex og damer utenfor et forhold? Ettersom at de fleste menn er ganske like når det gjeller sex, kan det hende at han er en av de vanlige. Men ha alltid i bakhodet at menn er også like forskjellige som hver enkel kvinne . Så du trenger ikke å stikke av. Dine tanker om sex kan godt være lik hos en mann. Hører så ofte med dating at man skal vente med sex, men hører også mange historier hvor sex ikke betydde at du ble slettet fra potensiell kjæreste. Hvordan spør du?: Siden du er litt redd kan du kanskje gjøre det på min måte: Send en sms, prat litt, send en del smser, så du får varmet opp og kan si at du har noe å fortelle ham. eller du kan sende en melding som kan låte slik eller noe sånt: Feks" du, jeg er har blitt litt usikker i det siste. Alt vi har gjort sammen, kosa oss osv. Jeg har kost meg skikkelig med deg og føler at det er noe mer i luften på min side..Jeg vet ikke med deg, men siden jeg ikke har hatt mot til å spørre før nå.. Vil du anse oss som kjærester, eller er du ikke klar for forhold enda? At vi bare koser for nærheten og sexen skyld uten at det er noe mer? Jeg ønsker et ærlig svar, for jeg ønsker ikke å holde på med noen jeg får følelser for hvis det ikke er gjensidig. Det gjør bare vondt." Da får du svar på mye i hvertfall. Så bare TRYKK på den send knappen med en gang og får det gjort! Endret 5. januar 2011 av Jentehumor
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Tusen takk for langt og fint svar! kluet er kanskje at jeg ikke har erfaringer med korte forhold, og flørter. Jeg har kun vert i et langt forhold på 7 år. Ja jeg kunne nok ha sendt han noen meldinger, men han er ganske dårlig på å svare på meldinger, og det sier kompisene hans også så det er ikke bare meg. Mage følelsen når vi er alene er veldig god, føler at vi er sammen. Men når vi er med mangen andre er ikke den samme. Men han snakker like vel om ting vi må gjøre sammen osv.. Noen dager sender han mange meldinger, men som i dag har han ikke gitt lyd fra seg... Ender vel opp med at jeg ikke tørr og spørre og sitter igjen med skjegget i postkassen og såra følelser..
Violet Hill Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 Akkurat det med vennene hans synes jeg ikke du skal stresse så mye med. Jeg var litt irritert på kjæresten min i starten fordi jeg ikke fikk noe "ekstra" oppmerksomhet når vi var sammen med andre, men det endret seg raskt når jeg innså at jeg faktisk kunne gi han et kyss på kinnet eller stryke han over kneet selv uten foranledning
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 ok tusen takk! da skal jeg prøve å ikke stresse mer over det og prøve å la ting gå sin gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå