Gjest FatallyYours Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Jeg holder på å freake helt ut, får ikke lege før imorgen tidlig, noen som vet hva dette er for noe?? Får ikke til å legge ut bilde her, sorry. Hva kan jeg ha på det?? Hva kan jeg gjøre?
wahaj Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Røde hunder, brennkopper? Er det kun den éne, eller er det flere?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Ser ut som brennkopper, ha på busillin krem og plaster, skift og rens morgen og kveld så blir det borte i løpet av ei uke. Men kan smitte, så viktig med god hånd og generell hygene!
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Brennkopper. Sørg for korte negler sånn at ikke barnet klorer seg opp når det dukker opp flere.
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Ser ut som brennkopper, ha på busillin krem og plaster, skift og rens morgen og kveld så blir det borte i løpet av ei uke. Men kan smitte, så viktig med god hånd og generell hygene! Hva er busillinkrem for noe? Mener du kanskje bacimycin?
Rararara Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Kan se ut som en brannkopp ja, men har hun hatt den i over en uke? Har den ikke verket? Da vår datter hadde brennkopper vasket vi det med klorheksidin og smurte så med brulidine sårsalve. Denne behandlingen er uansett ikke farlig om det skulle vise seg å være noe annet heller. (Hun fikk også antibiotika, men det er ikke ofte det er nødvendig) Måtte dekke sårene med bandasje og holde henne hjemme fra barnehage pga høy smittefare. Ville nok uansett fått legen til å ta en titt og kanskje en bakterieprøve av den.
Gjest Sommertid Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Jeg synes ikke det ligna brenkopper. Mine så absolutt ikke sånn ut da jeg hadde det i tenårene, men kanskje de ser annerledes ut på små barn?
mousepad Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 syntes du skal ta en tur til legen og få foreskrevet riktig medikament til barnet ditt :nikker: . Vi her inne kan syntes det likner på både det ene og det andre , men sikkert blir det jo ikke og det er jo dumt hvis barnet ditt blir gående med de blemmene lenger enn h*n trenger bare fordi noen mennesker på internett foreslo bruk av feil preparat fordi de trodde og mente og syntes et eller annet basert på et bilde av en blemme de hadde sett på internett .
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Jeg synes det ser ut som brennkopper, men en tur til legen er nok på sin plass. I mellomtiden burde du dekke det til med et plaster så det ikke smitter. For brennkopper er veldig smittsomt.
ashera Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Ser veldig brennkopper ut. Brulidinekrem kan være lurt, men la også en lege se på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå