Gå til innhold

Smarte tips & ideer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[Men' date= du...hvordan kan du ha den 50 cm. opp på veggen - hørtes så lavt ut? :) Trodde det var den andre hyllen som MRs. B viste til, jeg!?? :wink:

Jeg kan alt jeg vil, jeg! :wink: Kanskje litt utradisjonelt, men... Det er jo lavt, men hyllen er jo bare til utstilling. Men det må jo legges til at det ikke er videre praktisk når man har en ti mnd gammel friskus i huset....

Skrevet

Jeg har den andre hyllen Mrs. B viste til på soverommet, på langs, ca ½ meter over gulvet med kurver til oppbevaring i pluss at jeg har noen blomster og diverse oppå. Både smart og stilig synes jeg.

Det var vel ikke noe tips akkurat da, men... :flau:

Jennifer

Skrevet
Jeg har den andre hyllen Mrs. B viste til på soverommet, på langs, ca ½ meter over gulvet med kurver til oppbevaring i pluss at jeg har noen blomster og diverse oppå. Både smart og stilig synes jeg.

Jennifer

Jovisst var det et tips!! Itt'no å være flau over det, asså!! :wink:

Det var sånn du har det jeg trodde var ment i innlegget tidligere - super-stilige hyller! Kan jo brukes på så mange måter - praktisk!! Skal i allefall anskaffe et par stykker selv! Billig også, og det er jo et pluss!

Skrevet

Jennifer

Supert tisp det vel, både din variant og Philippa Starck sin!

Kom med mer da jenter, sånne små og store ting som DU har hatt glede av og som sikkert kan funke for andre også! :hoppe:

Skrevet

Vel, jeg har hatt glede av......*gruble*......å male veggen rød, men også DØREN på den veggen i samme rødfarge. Nå ser det mer ut som om veggen er lengre og at det ikke er en dør der?

=)

Skrevet

Et tips som jeg også har er å spraymale lysbryterne!! Nesten alle mine lysbrytere og stikkontakter er sprayet med stålfarge, ganske lekkert! Sprayen kjøpte jeg for 20 kr på Europris, så det var en rimelig investering...

Skrevet
Jeg har ingenting i mine flasker, bare sånne pynteflasker.

De var opprinnelig i flere farger i frostet glass. (kjøpte dem for 10,- på tier'n en gang i tiden :D )

Kom på at sånne olivenoljeflasker i glass er fine i formen. De kunne sikkert blitt fine med litt maling. :D

Skrevet

Bra tråd! *Tenke så det knaker for å komme på noe lurt å fortelle om*

Skrevet

Tror at jeg har skrevet om dette før, men en venninne av meg hadde laget en super bokhylle i stua si.

Det var 2 (eller var det 3) lave, billige bokhyller, som hun hadde skrudd sammen til en lengre rekke. Så hadde hun dekket skjøtene mellom hyllene med en profilert list og lagt et hobbybord på toppen av hyllene.

Denne hylla fungerte som romdeler. Den stod bak sofaen (som stod midt i rommet) og kunne også brukes som avlastningsbord.

Jeg TROR at hyllene var svarte og listene + hobbybordet var beiset i en kirsebærfarget nyanse. Hyllene var nesten usynlige i rommet. Dvs. de brukte ikke veggplass.

Skrevet

Lack vegghylle (den første Mrs. B viste) har jeg faktisk planer om å kjøpe og ha på en av veggene i stua. Vi har en STOR lang bar vegg i stua, og det er jeg litt lei av, men vil ha noe enkelt og stilig, ikke masse små bilder som gir et "rotete" preg.

Som Jennifer vil jeg også ha Lack hylle (den andre hun viste) på soverommet. Jeg vil ha den på veggen bak senga og montere to downlights under hylla.

Skrevet

Et tips:

Man kan lage "hagelykter" av gamle syltetøyglass med te-lys i. Kan være koselig om man for eksempel venter besøk en kveld eller morsomt nå som det nærmer seg Halloween.

Skrevet

Jeg har kjøpt mine på Big, men jeg antar at -nille og IKEA også har. Og alle møbelhus m.m.

Takk for svar, Lea!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...