AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Før noen skyter meg nå så vil jeg ført si at jeg er fult klar over at hvem som helst kan redigere inholdet. Men jeg liker å lese der, spesielt om tv-serier og tegneserieunivers. Men nesten hver gang jeg går inn på der så har noen vært der å forandret. Enten er bilder fjernet eller så er det andre ting. Så en gang ei side der som var fint satt opp med linker til forskjellige karakterer man kunne lese om, plutselig var det helt anderledes og man måtte lete mer og flere linker var fjernet. Hvorfor må enkelte forandre sånn når det ser bra ut? Og hva når bilder fjernes. Hvorfor ta det vekk? Har det noe med copyright eller er det bare noen som liker å endre på ting?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Umulig for oss å si, da grunnene kan være så mange. Hva med å ta en titt i historien til siden. Du bør da fort se hvorfor endring er gjort og av hvem. Men som du sier kan det være copyright, ulovlig materiale, eller rett og slett ett troll som har vært på ferde. Du kan også tilbakestille tidligere versjon dersom du mener endringen ikke kan forsvares. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Kanskje du kan prøve epguides.com? Men der står det vel kun episodeoversikt? Jeg liker å lese historien og slikt, f.eks om superman og alt som hører til. Umulig for oss å si, da grunnene kan være så mange. Hva med å ta en titt i historien til siden. Du bør da fort se hvorfor endring er gjort og av hvem. Men som du sier kan det være copyright, ulovlig materiale, eller rett og slett ett troll som har vært på ferde. Du kan også tilbakestille tidligere versjon dersom du mener endringen ikke kan forsvares. Takk, der lærte jeg noe nytt. Var ikke klar over at det gikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå