sauen87 Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 På kveldstid unner jeg meg gjerne bøker som er mer underholdning enn hjerneføde, siden dagene stort sett består i å lese pensum. Har hatt mine runder med krim, klassikere, romantikk osv, og nå er har jeg fått sansen for spenningsbøker. Har lest Harry Potter-bøkene, tom egelands bøker, dan browns bøker, ringenes herre-serien osv, og holder på med John Marsdens Tomorrow-serie. Trenger noen nye bøker å lese når jeg er ferdig - gjerne serier! Helst bøker som er mulig å få tak i på norsk. Jo mer spenning og konspirasjoner, jo bedre :-) Noen gode tips?
Gjest Spinell Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Labyrinten og Gravkammer av Kate Mosse kan muligens falle i smak
Gjest Consensio Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Labyrinten skriver jeg under på. Harry Hole serien er ikke veldig innviklet, thrilleraktig eller så mye konspirasjon, men jeg likte serien veldig godt og syns forfatteren har vært flink til å holde spenningsnivået oppe.
sauen87 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2011 Takk for svar :-) Harry Hole-bøkene har jeg lest, likte dem også :-) Labyrinten har jeg ikke lest, men tror faktisk jeg har den liggende :-)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Regner med du har lest stephen king bøker?
Wonders Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Har du lest Twilight? A house of night novels http://no.wikipedia.org/wiki/House_of_Night-serien Og true blood...The_Southern_Vampire_Mysteries http://en.wikipedia.org/wiki/The_Southern_Vampire_Mysteries
sauen87 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2011 Har ikke lest twilight, men har sett filmene... Og true blood har jeg sett serien av. Ser for meg at bøkene er bra, så vurderer å lese dem også =) Stephen King har jeg lest altfor lite av, men tenkte å begynne på litt stephen king. Har lest ondskapens hotell og the mist, og likte dem. Tenkte å lese Talismanen, har hørt mye bra om den. Noen som kan anbefale andre bøker av ham?
Illusen Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Jeg syns vel egentlig de "gamle" Stephen King bøkene er av de beste. Carrie Faresonen Nattmennesker (noveller) Dyrekirkegården Christine Ildbarnet Forbannelsen Kidnappet The Stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå