Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #1 Skrevet 19. oktober 2003 Igår dem i sexualakten? I hvilken grad? Jeg syns det er kjempedeilig å kjæle med dem, men kjæresten min syns det er ekkelt...
Dødspingvinen Skrevet 19. oktober 2003 #2 Skrevet 19. oktober 2003 Sambo syns det e godt noen ganger, men for han er det absolutt ingen erogen sone. Han syns bare det kiler. Grunnen til at menn har dem, er at alle foster begynner å utvikle seg som jente. Men de mangler jo den videre utvikling som gir ekstra følsomhet i brystvortene. Derfor er det ikke så mange menn i hvert fall som er svert følsomme ved brystvortene. Har jeg i hvertfall lest da
la Flaca Skrevet 19. oktober 2003 #3 Skrevet 19. oktober 2003 Min bedre halvdel påstår at det eksisterer en forbindelse mellom hans yndige brystvorter og testiklene/ "kjærlighetspinnen". Småsutting skal være helt himmelsk, mens biting gir motsatt effekt. Men jeg antar at det er individuelt i hvilken grad mannens brystvorter kan gi seksuell nytelse... ?
Usikker Skrevet 19. oktober 2003 #4 Skrevet 19. oktober 2003 Men jeg antar at det er individuelt i hvilken grad mannens brystvorter kan gi seksuell nytelse... ? Akkurat som for oss kvinner Heldigvis er vi forskjellige.......
Gyldenløwe Skrevet 19. oktober 2003 #5 Skrevet 19. oktober 2003 Helt uinteressant. Jeg har en annen utvekst som er mye bedre egnet. Men jeg hører det er helt individuelt, overraskende nok
Tusenfryd Skrevet 19. oktober 2003 #6 Skrevet 19. oktober 2003 Det er individuelt - som alt annet. Men hvis han ikke liker det, så lar du være.
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #9 Skrevet 20. oktober 2003 Den forrige kjæresten min synes det var helt himmelsk å bli kjælt med brystvortene. Kjæresten min nå synes det kiler og vil helst ikke at de skal bli berørt.
Suzy Skrevet 20. oktober 2003 #10 Skrevet 20. oktober 2003 Prøv et lite klyp i brystvortene hans idet det går for ham - kan øke gleden betraktelig (men husk å stoppe før det er helt over og ikke klyp for hardt da...) Suz
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #11 Skrevet 20. oktober 2003 Er deilig som en del av forspill med enten tunge eller fingre på brystvortene, men senere i prosessen (... ...) blir det gjerne tatt litt hardere i - og da er det ikke godt lenger. Synes jeg da, men jeg er jo forskjellig!
Sommerfugl83 Skrevet 20. oktober 2003 #12 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg opplevde med min siste elsker at han synes det var kjempedeilig at jeg sugde på brystvortene hans (før jeg jobbet meg videre nedover...)
Gjest glamourgirl Skrevet 20. oktober 2003 #13 Skrevet 20. oktober 2003 Man må jo leke med dem!!! Takke meg til, syns det er utrolig stas å nappe, klyppe, slikke suge, også arbeide meg nedover, som sommerfuglen sa. Kanskje det er fordi jeg liker så godt når folk gjør det samme med meg :oops: Vet ikke... Men jeg tenner på det selv også, å leke, mener jeg
Nøste Skrevet 20. oktober 2003 #14 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har altdig likt og klybe å ta på brystvortene hans deilige er de også han liker det .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå