Gå til innhold

Mannens brystvorter.

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Igår dem i sexualakten?

I hvilken grad?

Jeg syns det er kjempedeilig å kjæle med dem, men kjæresten min syns det er ekkelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo syns det e godt noen ganger, men for han er det absolutt ingen erogen sone. Han syns bare det kiler.

Grunnen til at menn har dem, er at alle foster begynner å utvikle seg som jente. Men de mangler jo den videre utvikling som gir ekstra følsomhet i brystvortene. Derfor er det ikke så mange menn i hvert fall som er svert følsomme ved brystvortene.

Har jeg i hvertfall lest da :Nikke:

Skrevet

Min bedre halvdel påstår at det eksisterer en forbindelse mellom hans yndige brystvorter og testiklene/ "kjærlighetspinnen". Småsutting skal være helt himmelsk, mens biting gir motsatt effekt. Men jeg antar at det er individuelt i hvilken grad mannens brystvorter kan gi seksuell nytelse... ?

Skrevet
Men jeg antar at det er individuelt i hvilken grad mannens brystvorter kan gi seksuell nytelse... ?

Akkurat som for oss kvinner :wink:

Heldigvis er vi forskjellige....... :briller:

Skrevet

Helt uinteressant. Jeg har en annen utvekst som er mye bedre egnet. Men jeg hører det er helt individuelt, overraskende nok :roll:

Skrevet

Det er individuelt - som alt annet.

Men hvis han ikke liker det, så lar du være.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den forrige kjæresten min synes det var helt himmelsk å bli kjælt med brystvortene. Kjæresten min nå synes det kiler og vil helst ikke at de skal bli berørt.

Skrevet

Prøv et lite klyp i brystvortene hans idet det går for ham - kan øke gleden betraktelig (men husk å stoppe før det er helt over og ikke klyp for hardt da...)

Suz :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er deilig som en del av forspill med enten tunge eller fingre på brystvortene, men senere i prosessen (... :sjarmor: ...) blir det gjerne tatt litt hardere i - og da er det ikke godt lenger.

Synes jeg da, men jeg er jo forskjellig!

:ler:

Skrevet

Jeg opplevde med min siste elsker at han synes det var kjempedeilig at jeg sugde på brystvortene hans (før jeg jobbet meg videre nedover...) :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Man må jo leke med dem!!! Takke meg til, syns det er utrolig stas å nappe, klyppe, slikke suge, også arbeide meg nedover, som sommerfuglen sa. Kanskje det er fordi jeg liker så godt når folk gjør det samme med meg :oops: Vet ikke... Men jeg tenner på det selv også, å leke, mener jeg :wink:

Skrevet

Jeg har altdig likt og klybe å ta på brystvortene hans deilige er de også han liker det .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...