Gå til innhold

Billig venninnetur til syden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å spørre en venninne eller to om å bli med til syden til våren. Jeg har dårlig råd, og må velge et billig alternativ, vet ikke ennå hvor det blir. Da lurer jeg på om det går an å reise 3 venninner sammen og likevel få det billig men ikke kummerlig? Er det vanlig å bestille dobbeltrom med ekstraseng da? Hvis dette blir veldig trangt, er det vel kanskje ikke verdt det... Hvilke erfaringer har dere med å reise 3 stykker? Hvis det blir for dyrt eller trangt, tenker jeg bare å spørre den ene om å bli med.

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

uansett hvor mange du reiser med er det viktig dere først snakker om hva dere vil (den ene vil kanskje ligge på stranden mens nummer to vil shoppe og nummer tre feste til solen ståropp) slik at dere slipper noen overraskelser der nede.

Skrevet

Mange steder får du ekstraseng på rommet for en rimelig penge, slik at dere nok kan spare litt på det. Men om dere i utgangspunktet bor et veldig billig sted for å spare penger, er det nok ikke veldig mye å hente på ekstraseng i tillegg. Det viktigste - uansett hvor mange dere er - må vel være at dere er en gjeng som trives sammen og vil omtrent de samme tingene?

Gjest susannbr
Skrevet

Hei!

Mitt tips når det gjelder sydenturer er Tyrkia :jepp:

Der har de mange ungdomshotell til en svært billig penge. Eller er det nesten uansett billig å bo på hotell der, så skjønt man ikke velger disse svære all inclusive-hotellene! Dessuten er det svært billig å leve der (mat, drikke, klær osv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...