Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 (endret) Dette er egentlig en kommentar jeg la ut under skjønnetsbloggere og var aldri ment skulle være et eget innlegg der alle skulle svare på spørsmålet. Spøsmålet var rettet til et par kommentarer under "skjønnhetsblogger" emne der noen hadde nevt at de liker alle de største sminkebloggerne,men min var ikek nevnt og ville derfor spørre dem hva de ikke likte med min. Isstedet ble det en "stor" sak som alle plutselig skulle svare på. For min del har jeg fått svar av de jeg ville ha svar fra,så for min del er saken avsluttet Kan jeg få spørre om noe uten at det høres teit ut? Ser mange sminkebloggere blir nevnt i samme kommentar osv men jeg blir ikke nevnt. Greit at det er smak og behag og de fleste andre norske sminkebloggere har mer produktomtaler og jeg har mest sminkelooks, og da er det jo litt smak og behag for hva man liker å lese om.Så jeg har bare et spørsmål til de som nevnte alle de største sminkebloggerne men "hoppet over " meg. Hva er det dere synes bloggen min mangler som dere liker med de andre? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg bare tenkte for meg selv "hvorfor blir ikke jeg nevnt Jeg har jo en bra sminkeblogg jeg også". Mulig dere synes det er et teit spørsmål , men jeg velger heller å spørre rett ut enn å gå å undes over hvorfor min ikke blir nevnt.Jeg orker heller ikke å reklamere for meg selv med anonym bruker, så spør jeg dere rett ut Jeg tar gjerne imot konstruktiv kritikk jeg og vil gjerne høre hva jeg mangler med bloggen. Jeg har skrevet innlegg tidligere for å høre hva leserne mine savner men alle har sagt at de er fornøyde men kunne tenkt seg flere videoer. Så da spør jeg dere : Hva er det jeg mangler? Eller er det noe dere synes burde vært bedre? Kostruktiv kritikk takk Dette er egentlig direkte spørsmål til de som ikke nevnte meg,så Ikke kom med anonyme brukere og skriv dritt da iallefall Endret 2. januar 2011 av Heidila
Lykkelitenen Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Du er da nevnt to ganger? Ene rett over her, som HL 1
HedvigR Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Jeg leser bloggen din hver dag Heidi, er bare ikke så flink til å gi lyd fra meg Men kanskje ikke helt svaret du var ute etter, jeg har nemlig ingen tips til forbedring, syns allerede den er så bra :rødme:
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg leser bloggen din HL, men den er kanskje litt uoversiktlig med produktbilder som kunne gjerne hatt bedre kvalitet og like størrelser. Savner også et slikt terningkast i bunnen av en omtalene. Ellers synes jeg den er veldig bra, enkle how-to's og slikt. Men jeg er mer intressert i hudpleie og produkter enn jeg er selve øyensminken så den taler vel kanskje ikke helt til meg.
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg leser bloggen din HL, men den er kanskje litt uoversiktlig med produktbilder som kunne gjerne hatt bedre kvalitet og like størrelser. Savner også et slikt terningkast i bunnen av en omtalene. Ellers synes jeg den er veldig bra, enkle how-to's og slikt. Men jeg er mer intressert i hudpleie og produkter enn jeg er selve øyensminken så den taler vel kanskje ikke helt til meg. prøver å holde bildene i samme str Men litt vanskelig når noen er vertikal og andre er horisotal. Men biler av produkter har samme str Du finner karakterer nederst under hver omtale Vet at kameraet mitt ikke er så bra,har vurdert speilrefleks,men tror ikke jeg kommer til å skjønne noe av det. hehe :D
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 (endret) Du er da nevnt to ganger? Ene rett over her, som HL Jeg tenkte mer på de kommentarene der alle de andre store skjønnhetsbloggerne er nevnt ,alle bortset fra meg.Bl.a den du skrev tidligere der du nevnte bla hc,mallo8,heidi ø og flere men ikke meg. Nå påstår jeg ikke at alle skal lese min da. Men de som er nevnt er de med mest lesere,alle bortsett fram meg Og da blir jeg bare nysgjerrig på hva bloggen min mangler Jeg tar gjerne imot tips. Omtaler er det dere liker best å lese eller? Endret 2. januar 2011 av Heidila
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 HL: jeg liker bloggen din veldig godt, men likte den kanskje bedre før. Mye grunnet troverdighet på produktomtaler, men i hovedsak for det er mye øyensminke. og da kanskje sminke som jeg aldri kommer til å få til eller er litt dramatisk for mitt behov. jeg bruker kanskje bloggen din som mer oppslagsverk enn som en blogg jeg ellers er innom på daglig basis. men skal jeg sminke meg til noe så er det din blogg jeg går på, og skal jeg kjøpe noe går jeg på HC sin og søker. Synes det er veldig greit å ha noe til et hvert behov
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 (endret) HL: jeg liker bloggen din veldig godt, men likte den kanskje bedre før. Mye grunnet troverdighet på produktomtaler, men i hovedsak for det er mye øyensminke. og da kanskje sminke som jeg aldri kommer til å få til eller er litt dramatisk for mitt behov. jeg bruker kanskje bloggen din som mer oppslagsverk enn som en blogg jeg ellers er innom på daglig basis. men skal jeg sminke meg til noe så er det din blogg jeg går på, og skal jeg kjøpe noe går jeg på HC sin og søker. Synes det er veldig greit å ha noe til et hvert behov Forståelig at ikke alle synes det er interessant å se sminkelooks ,noen liker omtaler osv bedre. Jeg liker å skrive om alt,ikke bare omtaler for det blir for kjedelig for meg da jeg liker å være kreativ :)se på Svenske Linda feks, hun har bare sminkelooks. Og det er sånt jeg personlig liker best Jeg synes det er synd å høre du ikke tror på meg ang produktomtaler. Jeg gir jo både terningkast 1 og 2 av produkter jeg har fått sponset, så hvorfor er jeg ikke troverdig da? Jeg skriver ikke bare bra terningkast. Bare for de produktene jeg liker. Syns det er veldig synd at andre har spredd rykter om sånt for å ødelegge for meg :/ Jeg bruker mye tid på bloggen min og mye tid på omtaler og prover å ta for mer alle faktorer : hvordan de ser ut,føles, hvor godt pigmenterte de er og til slutt gi en karakter som passer. Jeg kan ikke tivnge noen til å tro på meg. Men jeg er 100 % ærlig i mine omtaler og det har jeg alltid vært Endret 2. januar 2011 av Heidila
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 (endret) Forståelig at ikke alle synes det er interessant å se sminkelooks ,noen liker omtaler osv bedre. Jeg liker å skrive om alt,ikke bare omtaler for det blir for kjedelig for meg da jeg liker å være kreativ Jeg synes det er synd å høre du ikke tror på meg ang produktomtaler. Jeg gir jo både terningkast 1 og 2 av produkter jeg har fått sponset, så hvorfor er jeg ikke troverdig da? Jeg skriver ikke bare bra terningkast. Bare for de produktene jeg liker. Syns det er veldig synd at andre har spredd rykter om sånt for å ødelegge for meg :/ Jeg bruker mye tid på bloggen min og mye tid på omtaler og prover å ta for mer alle faktorer : hvordan de ser ut,føles, hvor godt pigmenterte de er og til slutt gi en karakter som passer. Jeg kan ikke tivnge noen til å tro på meg. Men jeg er 100 % ærlig i mine omtaler og det har jeg alltid vært Endret 2. januar 2011 av Heidila
Gjest Raggy Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Kan jeg få spørre om noe uten at det høres teit ut? Ser mange sminkebloggere blir nevnt her i samme kommentar osv men jeg blir ikke nevnt. Og greit at det er smak og behag. Men hva har de som ikke jeg har ? Flere av dere nevner alle de andre sminkebloggerne som har mest lesere, men jeg blir ikke nevnt. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg bare tenkte for meg selv "hvorfor blir ikke jeg nevnt Jeg har jo en bra sminkeblogg jeg også". Mulig dere synes det er et teit spørsmål , men jeg velger heller å spørre rett ut enn å gå å undes over hvorfor min ikke blir nevnt.Jeg orker heller ikke å reklamere for meg selv emd anonym bruker, så spør jeg dere rett ut Jeg tar gjerne imot konstruktiv kritikk jeg og vil gjerne høre hva jeg mangler med bloggen min. Jeg har skrevet innlegg tidligere for å høre hva leserne mine savner men alle har sagt at de er fornøyde men kunne tenkt seg flere videoer. Så da spør jeg dere : Hva er det jeg mangler? Ikke kom med anonyme brukere og skriv dritt da iallefall Ingen spesiel grunn til at ikke din blogg er en favoritt. Leser den en gang iblandt, helt ok. For meg blir bloggen din en i mengden slik som så mange andre gjør. Det betyr ikke at du ikke har en bra blogg, det er bare sånn jeg ser det. Jeg liker nok bloggere med litt mere "rocka stil.
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Ingen spesiel grunn til at ikke din blogg er en favoritt. Leser den en gang iblandt, helt ok. For meg blir bloggen din en i mengden slik som så mange andre gjør. Det betyr ikke at du ikke har en bra blogg, det er bare sånn jeg ser det. Jeg liker nok bloggere med litt mere "rocka stil. ja,det er mange sminkeblogger nå til dags, da jeg startet var det bare meg og hc.Syns det er gøy at det har kommet flere da nei,jeg er ikke no spesielt rocka hehe. Mend a regner jeg med at du ikke leser de andre no spesilt heller ikke sant? Jeg tenker mer på de som leser alle andre sminkeblogger men dropper å lese min.For da vil jeg gjerne vite hva de ikke liker
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 For min del har det mye med å gjøre at du ikke er min stil. Sminken du viser er utrolig pen, tøff og gjennomført og teknikken er super. Vi ser jo virkelig at du kan faget ditt, men for min del hjelper det ikke når jeg egentlig ikke er interessert i utgangspunktet. Omtalene dine er greie, men det er skjeldent jeg finner produkter som er innenfor mitt interessefelt og de gangene jeg gjør det viser det seg å være produkter som jeg med en gang kan se ikke passer meg pga ingredienser (selv om jeg virkelig stoler på deg når du sier de er gode til deg!). Og så må jeg innrømme at jeg ikke klarer å se videoene dine, noe som for meg er viktig når man faktisk har videoer på bloggen sin. Jeg blir rett og slett litt irritert av å høre deg snakke fordi det går så treigt. Høres kanskje veldig barnslig ut, men jeg kan ikke noe for det. At du heller ikke virker som en type jeg ville hatt i min vennekrets om jeg hadde kjent deg spiller også inn. De føler jeg om de bloggerne jeg leser fast - ut i fra det jeg opplever av dem gjennom bloggen virker de som mine typer i stil og oppførsel. Konklusjonen er at bloggen din er en god sminkeblogg, men verken den eller du er min stil.
RedFox81 Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 Heidi, jeg sendte deg en PM. Jeg tror at det forumet her kommer snart til å bli ryddet for avsporinger, igjen, hehe. Men du må jo ikke ta det personlig at noen ikke nevner deg, du, Heidi Ø og HC er vel de som blir nevnt oftest i den tråden her, og kanskje føler folk ikke for å nevne de samme ørten ganger, men heller vise til noen andre, mindre kjente blogger.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 Må spørre om en ting Heidi L - det munnbilde i headeren din - er det du eller Linda Hallberg? Det ser ikke ut som din munn i det hele tatt ...
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #15 Skrevet 2. januar 2011 For min del har det mye med å gjøre at du ikke er min stil. Sminken du viser er utrolig pen, tøff og gjennomført og teknikken er super. Vi ser jo virkelig at du kan faget ditt, men for min del hjelper det ikke når jeg egentlig ikke er interessert i utgangspunktet. Omtalene dine er greie, men det er skjeldent jeg finner produkter som er innenfor mitt interessefelt og de gangene jeg gjør det viser det seg å være produkter som jeg med en gang kan se ikke passer meg pga ingredienser (selv om jeg virkelig stoler på deg når du sier de er gode til deg!). Og så må jeg innrømme at jeg ikke klarer å se videoene dine, noe som for meg er viktig når man faktisk har videoer på bloggen sin. Jeg blir rett og slett litt irritert av å høre deg snakke fordi det går så treigt. Høres kanskje veldig barnslig ut, men jeg kan ikke noe for det. At du heller ikke virker som en type jeg ville hatt i min vennekrets om jeg hadde kjent deg spiller også inn. De føler jeg om de bloggerne jeg leser fast - ut i fra det jeg opplever av dem gjennom bloggen virker de som mine typer i stil og oppførsel. Konklusjonen er at bloggen din er en god sminkeblogg, men verken den eller du er min stil. Er vel en grunn til at vi blir kalt "treige trøndere" . men å begynne å si at jeg er en type du ikke ville hatt i din vennekrets kunne du spart deg for. fordi jeg er blond og er treig trønder da heller? Hyggelig å høre at du baserer vennskapene dine på utseende og sånt. Du skjønner meg ikke og jeg er en smart,snill og morsom person som tar veldig godt vare på vennene mine. Så å begynne å trekke inn slike ting når jeg spør om hva som mangler med bloggen min synes jeg er uhøflig.
Gjest -_Tove_- Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 Heidi: Jeg liker veldig godt blant annet dine steg-for-steg innlegg, og innleggene dine om sminke og hudpleie generelt. Jeg leser derimot ikke bloggen din så veldig ofte, og noe av grunnen er at den kanskje ser litt "uprofesjonell" ut. Når jeg blir introdusert for en sminkeblogg, tar det ikke lang tid før jeg har dannet meg et inntrykk, og enten bokmerket bloggen/lagt den til på bloglovin, eller klikket den vekk og glemt den. Da spiller først og fremst design og bilder en stor rolle ( i hvert fall for meg). Som noen andre her også har sagt, hadde det vært en fordel om alle bilder var store, lyse og klare, og at de horisontale bildene er like store, og de vertikale bildene er like store (så godt det lar seg gjøre). Headeren synes jeg også er veldig viktig når det gjelder design, og klare bilder uten den "tåkete" kanten tror jeg hadde vært bedre. Skal jeg være ekstra pirkete hadde det kanskje sett penere ut uten sort kant rundt bildene. Er ikke meningen å rakke ned på bloggen din altså, for som sagt synes jeg innholdet er veldig bra
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #17 Skrevet 2. januar 2011 Må spørre om en ting Heidi L - det munnbilde i headeren din - er det du eller Linda Hallberg? Det ser ikke ut som din munn i det hele tatt ... det er min munn og mine tenner
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 det er min munn og mine tenner Måtte bare spørre i disse "stjele bilder" tidene :gjeiper:
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Heidi: Jeg liker veldig godt blant annet dine steg-for-steg innlegg, og innleggene dine om sminke og hudpleie generelt. Jeg leser derimot ikke bloggen din så veldig ofte, og noe av grunnen er at den kanskje ser litt "uprofesjonell" ut. Når jeg blir introdusert for en sminkeblogg, tar det ikke lang tid før jeg har dannet meg et inntrykk, og enten bokmerket bloggen/lagt den til på bloglovin, eller klikket den vekk og glemt den. Da spiller først og fremst design og bilder en stor rolle ( i hvert fall for meg). Som noen andre her også har sagt, hadde det vært en fordel om alle bilder var store, lyse og klare, og at de horisontale bildene er like store, og de vertikale bildene er like store (så godt det lar seg gjøre). Headeren synes jeg også er veldig viktig når det gjelder design, og klare bilder uten den "tåkete" kanten tror jeg hadde vært bedre. Skal jeg være ekstra pirkete hadde det kanskje sett penere ut uten sort kant rundt bildene. Er ikke meningen å rakke ned på bloggen din altså, for som sagt synes jeg innholdet er veldig bra greit å høre meningene dine,så takk. men jeg er veldig fornøyd med designet og synes bildene er fine og klare.Så jeg synes bloggen ser proff ut. Så der får vi bare være uenige
Gjest Heidila Skrevet 2. januar 2011 #20 Skrevet 2. januar 2011 Måtte bare spørre i disse "stjele bilder" tidene :gjeiper: haha, ja. nei sånt gjør ikke jeg og har ikke behov for å gjøre
Anbefalte innlegg