frk_fantasy Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Jeg holder på å finne ut av dette med fargetema til bryllupet. Vil ha noen farger som går igjen i invitasjon, program, brud/brudgom, pynt, kake osv.. Hvilke fargekombinasjoner liker du best? Her står valget (sånn jeg ser det nå) mellom hvit, sølv/grå og gammelrosa, eller hvit, sølv/grå og turkis/lysblå. Rosa er vel mer vanlig, og veldig romantisk, mens turkis/lysblå er mer spesielt, men rimelig stilig synes jeg!
Anglofil Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Vi har valgt fargekombinasjonen hvitt/lys rosa. Mvh Yvonne
noblesse Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Hmm, jeg liker begge kombinasjonene, men ville sett det opp mot årstid. Gammelrosa til vår- eller sommerbryllup, mens jeg ville valgt turkis/lysblå til høst- eller vinterbryllup.
Anglofil Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Tja, det er jo noe man bør føle på selv, selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvilke årstid det er. Mvh Yvonne
Kosemose Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Jeg må bare si at jeg håper dere bruder ikke legger for mye i disse fargetemaene der kanten rundt invitasjonen matcher lysene på middagsbordet. Gjestene koser seg uansett, så lenge det er trivelig stemning og bordene er pent pyntet. Om fargenyansen på invitasjon skulle kræsje med blomstene på gavebordet, er det ingen andre enn mulignes dere selv som ser.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Hvitt og blått hørtes pent ut. Synes allikevel temaet med rosa hørtes "enklere ut", sånn med å matche med blomster etc.
Independent_ Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Grått - Hvitt - Sort - Rødt Dekorasjoner i sort, hvitt og grått. Blomster i knallrødt.
Anglofil Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Jeg må bare si at jeg håper dere bruder ikke legger for mye i disse fargetemaene der kanten rundt invitasjonen matcher lysene på middagsbordet. Gjestene koser seg uansett, så lenge det er trivelig stemning og bordene er pent pyntet. Om fargenyansen på invitasjon skulle kræsje med blomstene på gavebordet, er det ingen andre enn mulignes dere selv som ser. Selvsagt ikke, men personlig synes jeg det er morsomt at det meste matcher, selv om det kun er jeg som ser det. Mvh Yvonne
frk_fantasy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2011 Takk for svar dere! Dette er et sommerbryllup som holdes ved sjøen. Derfor passer egentlig både blått/turkis og rosa bra Tenker ikke å gå helt nazi i dette med farger, men jeg (som Yvonne) synes det er morsomt å mache ting, og også gi gjestene et hint i utseendet på invitasjonen hvordan farger det kan bli i bryllupet Og så synes jeg det er koselig om jeg og min kommende mann macher litt, at det også er synlig at vi passer sammen (dårlig forklart). Men er vanskelig å bestemme seg altså...
lilleGrethe Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 Har du spurt mannen? Min hadde sterke meninger om farger, så la ham være med å bestemme. Vi hadde hvitt og rødt, etter hans ønske, mitt forslag om lilla ble nedstemt.
frk_fantasy Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2011 Har du spurt mannen? Min hadde sterke meninger om farger, så la ham være med å bestemme. Vi hadde hvitt og rødt, etter hans ønske, mitt forslag om lilla ble nedstemt. Ja, mannen er spurt. Han ville først det ene, så det andre. Mao, får ikke bestemt seg for hva han liker best Så vi får bare tenke og vurdere litt til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå