AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Jeg er gradert sykemledt fra 100% stilling, jobber 50%. Jobber halve uka og har fri resten av uka. Kjenner nå i kveld at jeg ikke er helt i form, brygger på omgangssyke. Kan jeg bruke egenmelding eller må jeg ha sykemelding viss jeg skulle være syk i morgen? Er gradert sykemeldt for noe helt annet.
liv Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Du har ikke rett på bruk av egenmelding når du er sykemeldt.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Enn på de dagene jeg ikke er sykemeldt?
Rosalie Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Enn på de dagene jeg ikke er sykemeldt? Du må ha vært friskmeldt i et visst antall dager før du kan bruke egenmelding, så nei.
Gjest Krizzy Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Du må ha vært friskmeldt i et visst antall dager før du kan bruke egenmelding, så nei. 16 kalenderdager.
Karmosin Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Når du bir mer syk under en delvis sykmelding må du kontakte legen din for å få utvidet sykmeldingen til 100 % de dagene du trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå