Gå til innhold

Er ny bruker- Plutselig vunnet 4 prod. på Ebay

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere andre her som også har opplevd følgende:

Jeg ble medlem av Ebay i går kveld,- (for 1 gang :)) og ble vel litt smågira på å gi bud på noen produkter som jeg syntes var både fine og billige på selve produktet + rundt 6-9$ i shipping + at det bare var noen timer igjen til tiden var ute.

Av de varene jeg ga bud på, vant jeg på 4 produkter,- av samme selger. Men utifra de 4 likte jeg kun én, og som jeg hadde råd til. Det var to ringer og to armbånd hvor et av dem så veldig ut som et halskjede :P Dessuten var et av de ikke mulige å sende til Norge SELVOM det stod Worldwide på den også! Men poenget mitt er uansett at jeg trodde man kunne gi bud på et lite utvalg av produkter og så velge ut ifra hva man har vunnet,- hva man har mest lyst til å betale for. Men det er det visst ikke, var det en som fortalte meg tidligere i morges. Totalen på de fire smykkene pluss shipping ble søren meg litt over 22$, og det er ikke verdt pengene.

Jeg skrev så en mail til denne selgeren, og håper på å få svar fra ham snart. Jeg ble virkelig litt små overrasket og følte meg flau og kvalm over at jeg hadde misforstått det med bruken av Ebay. Jeg skal aldri gjøre denne feilen igjen. Har noen her opplevd noe lignende? Denne selgeren er en av de ''Top-rated sellers'' og er 99,9% positive feedback på, så jeg håper han forstår situasjonen min at jeg er en helt ny bruker og har misforstått litt,- og at jeg ikke skal gjøre denne feilen igjen,- men at jeg i hvert fall ser jeg har råd til å kjøpe et av produktene fra ham (som er en sølvring med stor diamant på :) )

jeg håper altså ikke han er sleip mot meg og sier at jeg må betale for de andre også, enten jeg vil eller ikke! :) Hvordan har det gått med dere som var nye brukere i en sånn situasjon? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vel ikke selger som er sleip, men du som ikke har satt deg inn i hvilke regler som gjelder FØR du slenger ut bud i øst og vest... På eBay er faktisk bud bindende, og dersom du ikke kan oppfylle den forpliktelsen må du la vær å gi bud. 22$ er jo ikke mer enn ca 130 norske kroner, så betal for deg! Kjipt at du ikke liker det du har bydd på, men har du bydd så har du bydd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, sorry, men jeg må le litt. Jeg håper du tuller, men hvis du ikke gjør det, så... Vel vel vel. Sett deg inn i reglene før du byr på noe mer. 22 $ er jo uansett ikke en så veldig stor sum, så du har kanskje mulighet til å betale for deg?

Ellers kan det jo hende selgeren har forståelse for din situasjon og går med på å slette budet, men da er det i såfall du som skal være veldig fornøyd med dealen, ikke han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...