Gå til innhold

er det drøyt...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er snart 30, og liker en gutt som er 20.... Er det drøyt...?

Virker som han liker meg også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder er ikke det viktigste, mange som har et tiår i forskjell, så lenge kjemien stemmer

Gjest Fikira
Skrevet

Jeg og forloveden er det 9 år mellom. Funker flott for oss, så ser ikke problemet.

Skrevet

Hvorfor skulle det være drøyt? min kjære fyller 33 om en mnd, jeg er "bare" 20. Fungerer strålende mellom oss :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er snart 30, og liker en gutt som er 20.... Er det drøyt...?

Virker som han liker meg også ;)

Her er det vel kun et spørsmål om hvordan en stiller seg til reproduksjon.

Skrevet

Her er det vel kun et spørsmål om hvordan en stiller seg til reproduksjon.

Det at jeg har to barn gjør det nok enda drøyere....

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det kommer an på villigheten til reproduksjon. For dere begge.

Skrevet

Alder er bare et nummer. Mye viktigere er hvordan dere fungerer sammen.

Skrevet

Spør han om han er villig til å aldri få barn og heller brødfø noen andre sine barn.

Elsker han deg så gjør jo ikke det noe, da er han til og med villig til å la seg kastrere (noe han jo gjør med dette).

Er han ikke villig så er det kanskje bedre at du innser at brukte kvinnefolk er ikke noe Menn er på jakt etter.

Gjest HunterLady
Skrevet

Alder er bare et nummer. Mye viktigere er hvordan dere fungerer sammen.

Alder er slettes ikke bare et nummer.

Om det stemmer, så er vel kjærlighet blant "voksne" og "barn" greit?

Skrevet

Alder er slettes ikke bare et nummer.

Om det stemmer, så er vel kjærlighet blant "voksne" og "barn" greit?

Og du mener voksne og barn fungerer greit sammen som et par? Det lønner seg å lese hele innlegget før man kommer med syke påstander for å fremme billige poenger.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Og du mener voksne og barn fungerer greit sammen som et par? Det lønner seg å lese hele innlegget før man kommer med syke påstander for å fremme billige poenger.

Leste alt jeg.

Men er grusomt lei folk som sier at alder bare er et tall. Det er nok langt mer enn det.

Men til TS: Dere funker sikkert flott sammen om dere matcher intellektuelt sett.

Skrevet

Alder er ikke det viktigste, mange som har et tiår i forskjell, så lenge kjemien stemmer

så lenge kjemien stemmer? dette er det dummeste jeg hører. tror du at dette er alt som trengs for å få et forhold til å fungere?

at de kanskje er på feil stadie i livet, at han ikke har utforska seg ferdig enda ol har liksom ingenting å si så lenge kjemien stemmer?

beklager å måtte si det men du tar nok kraftig feil

Skrevet

Selvsagt kan det gå bra! Så lenge det emosjonelle funker, så er det ingen grunn til bekymring. Jeg har selv nettopp fylt 30, og jeg foretrekker unge menn mellom 18 og 27. ;)

Skrevet

Stor aldersforskjell signalisere at du ikke klarer å få deg noen på din egen alder +-2år. I dagens samfunn så burde det ikke være vanskelig å finne "den rette" innenfor rimlig alder. Men om dere absolutt ikke legger noe i aldersforskjellen og passer så godt i lag, så er det fint. Det har jeg vanskeligheter for å tro, da alder er noe folk bekymrer seg for. Og det at du spør, vil si at du legger endel i aldersforskjell. Ellers hadde du ikke spurt. Lureste er å finne noen på sin egen alder, da det blir et enklere forhold å jobbe i.

Skrevet

Herregud så negative folk er da? Jeg har flere venner og venninner som har eldre og yngre kjærester. Og de fungerer alle bra sammen, på godt og vondt. Alt er mulig!

Og til denne kastrasjonskommentaren lenger opp her: Latterlig.

Skrevet

Tenker egentlig ikke på forhold, mer kjærlighet i øyeblikket, og sex.......og sånt.

Er langt fra ferdig utforsket selv. Vanligvis tiltrekkes jeg av menn som er eldre enn med selv. Derfor er det helt nytt for meg å være så tiltrukket av en 20åring. Både mentalt og fysisk. Derfor jeg spør meg selv og andre, om det er drøyt...

Skrevet

Tenker egentlig ikke på forhold, mer kjærlighet i øyeblikket, og sex.......og sånt.

Er langt fra ferdig utforsket selv. Vanligvis tiltrekkes jeg av menn som er eldre enn med selv. Derfor er det helt nytt for meg å være så tiltrukket av en 20åring. Både mentalt og fysisk. Derfor jeg spør meg selv og andre, om det er drøyt...

Du har fått mange svar... Jeg tror ikke du selv vet hva du egentlig vil, ts. Hvorfor spør du andre når du selv føler at det er drøyt og unaturlig? Du er virkelig ikke den skarpeste kniven i skuffen. Beklager.

Gjest Sommertid
Skrevet

Krasse svar ute og går.

Om du selv føler at dette er riktig so go for it og kos deg så lenge du ikke bruker gutten. Synes han bør få i klartekst ha du vil med forholdet deres, slik at han ikke blir for følelsesmessig innvolvert om du bare vil ha han for kosen sin skyld.

Gjest Katten.
Skrevet

En tjueåring vet at det mest sannsynlig kun er seksuelt - dog kan han, like lett som andre, fort bli forelsket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...