AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Min venninde var inn på min mail å lusket, og då fant ho ut at jeg er gravid. Var ikke så mange ukene på vei så jeg og min mann ville holde det for oss selv til den mest kritiske tiden var over.. Så en kveld satt hun venninden å pratet med min datter om hvordan det kom til å bli å bli store syste og at hun måtte vere snill med babyen. Jeg og mannen min vart helt paff vi hadde jo ikke sagt det til noen. og her sitter hun å bretter det ut, hun visste til og med korti terminen var.. Så no er hu fornærmet for at jeg ikke har fortaldt at jeg er gravid, men jeg gidder da ikke å fortelle det til noen som vet det. Så jeg sier bare hvem er det som har rett til å vere fornærmet? jeg synst det er toppen av frekkhet å lese andre sine mailer!!! Jeg hadde no selvsagt fortalt det når tiden var inne.
Gjest Cho Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 En mann i Sverige fikk 7200 kr. i bot for å snoke på eksens facebook. Jeg hadde vist henne denne saken, og truet med å anmelde henne til helvete og tilbake. 1
Gjest Adera Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 En mann i Sverige fikk 7200 kr. i bot for å snoke på eksens facebook. Jeg hadde vist henne denne saken, og truet med å anmelde henne til helvete og tilbake. Eg hadde ikkje truet, eg hadde gjort det!
Gjest Sommertid Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg hadde blitt så sint! Ingen har noe å gjøre på min mail! På tide å skifte passord kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå