AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 jeg starter i en ny jobb imorgen, ikke helt den jeg vil ha..Men jobb og inntekt må man ha! Jeg kjenner jeg gruer meg, gruer meg til å lære noe nytt, til å møte nye mennesker, til å forsøke å gi et godt første inntrykk, gruer meg til å være en annen enn den jeg egentlig er..Det irriterer meg at jeg ikke kan være meg selv...Gruer meg så masssse:( Har noen gode råd for hvordan man skal opptre første dagen på et nytt arbeidssted når man er skikkelig negativt innstilt?
Annikken Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Man lærer av alt! Vet ikke om det var så mye trøst, men dette er også en erfaring du kan ta med deg Kanskje møter du en kjempehyggelig kollega eller noe lignende. Ikke ta sorgene på forskudd! Dessuten er det vanlig å grue seg litt uten at det betyr at man er negativt innstilt.
The Kitten Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg lurer også på hvorfor du ikke kan være deg selv? For du er sikkert god nok som du er. Det kommer til å gå fint, ts. Det er vanlig å være nervøs i forkant av noe nytt. Lykke til!
Wonders Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 jippi grattis med jobb!!! Håper du hadde en god start. Og gi deg selv 3 uker i tåka, for det er slitsomt med ny jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå