Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En studievenninde av min datter overnattet her i natt. Hun kom her med tog, og de skulle ta fly herfra videre til studielandet.

Begge lå på min datters rom som er stort og har dobbeltseng. Min mann kjørte dem 5 på natten, og de hadde døgnet.

Da jeg sto opp, hadde venninden kastet alle klærne som hun hadde på seg i søplet på kjøkkenet. Hvit lang genser, og sort "skinn" tights.

Jeg syns det var ubehagelig, akkurat som om det var så ekkelt her at hun ikke ville bruke de klærne hun hadde på seg her mer...

haha.. det er nok en annen grunn, men det var det første jeg tenkte. Det var så rart...helt nye, flotte klær liksom..?

Det er rent i huset her, og det var nyvasket når hun kom. Jeg hadde t.o.m skrubbet dusjen, og fjernet alt privat, i tilfelle hun skulle dusje. (Vet selv hvor ekkelt det er dersom andres private ting er i dusjen, svamp osv.)

Tror vi har det renere og ryddigere enn de fleste, så kan ikke forstå hva hun i så fall har funnet så vemmelig..?

Er det bare jeg som tenker feil, kan det ha andre årsaker?

Har du gjort noe sånt noen gang, og hvorfor?

Jeg syns det var ubehagelig i hvert fall, og lufter det derfor for dere her inne.. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun lider av tvangstanker, ikke orket å ta med skittentøy eller noe. Tviler på det har noe med hjemmet deres å gjøre i hvert fall. :)

• Liker 4
Skrevet

uff, håper ikke det, nei. :(

Det var en veldig merkelig ting å gjøre, og så øverst i skittentøyet på kjøkkenet. Jeg så det jo med en gang..

Skrevet

tror nok ikke det har noe med huset deres å gjøre nei. Kanskje hun hadde veldig liten plass i kofferten da de skulle reise videre, og hadde kledd seg i klær hun ikke hadde tenkt å bruke igjen alikevll

Tror iallefall ikke du skal tenke at det har noe med deg/dere å gjøre :)

Skrevet

tror nok ikke det har noe med huset deres å gjøre nei. Kanskje hun hadde veldig liten plass i kofferten da de skulle reise videre, og hadde kledd seg i klær hun ikke hadde tenkt å bruke igjen alikevll

Tror iallefall ikke du skal tenke at det har noe med deg/dere å gjøre :)

Skrevet

liten plass i kofferten tenker jeg, også gjør man kanskje rare ting når man har vert våken lenge og da...

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Kanskje hun hadde sølt noe over de / griset de til eller noe ?:P

Eller liten plass som mange andre her har skrevet;P

Tviler sterkt på at noen kaster klærne pga de har vært i huset til noen, jeg mener...??? Hadde du bodd i en skitten hule kunne jeg kanskje forstått, men du gjør jo ikke det, så:P

Skrevet

Du kan jo spørre datteren din?

Høres litt merkelig ut da. Eg syns ikkje det gir særlig meining med forklaring som lite plass i koffert/bag/sekk, for ho må jo ha bytta ut disse klærne ho kasta med noen andre og dermed frigjort litt plass. Genser og tights tar ikkje opp all verdens plass heller, og de aller fleste kaster vel ikkje klær bare fordi at de er skitne.. Om de var ødelagte kan eg forstå det.

Skrevet

Men så du på klærne kanskje de var ødelagt. Revnet eller hull i?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun hadde stjålet de.

Skrevet

Genseren var litt nuppete da, og hadde mascara på. Buksen var helt grei, sort tights, glinsende, sånn tynn...

Mulig det var gamle klær som hun ikke skulle ha med seg anyway.. Kan se sånn ut..

Skal spør datteren min jeg. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er klær hun har lånt av din datter tidligere? Det er sikkert en forklaring på mysteriet. :)

Skrevet

Datteren min hadde spurt, og hun sa at det var klær som hun hadde tenkt å kaste som hun hadde hatt på seg..

AnonymBruker
Skrevet

Det har sikkert noe å gjøre med det store rommet og dobbeltsengen å gjøre... Ikke tro på datteren din. Jeg mistenker også tidspunktet de kjørte fra dere. Og kanskje svampen. Det er så mye informasjon å ta av her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...