Gå til innhold

stay ups for oss med korte ben?

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

nå er all feiringen over og nok en gang har jeg gått å irritert meg over strømper som ikke passer. jeg er forholdsvis liten(knappe 1.60) og har ikke veldig lange ben. dette gjør at selv de minste strl(small) jeg finner av både strømper og stay ups er for lange i bena!

de henger fast på toppen men sklir ned og "samler" seg nederst med ankelen. utrolig irriterende og for ikke snakke om stygt!

jeg kan så klart gå å dra de opp i ett sett(noe jeg stort sett ender opp med å gjøre) men jeg orker ikke det lenger. er det noen som har hatt lignende problem og har funnet en løsning? finnes det f.eks. stay ups i strl xs?(jeg har lett og lett da jeg foretrekker det, men finner ingen så små) :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Kan hofteholder og slik være en løsning?

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Kan hofteholder og slik være en løsning?

ja kanskje, men jeg finner ikke strømper som passer til(sånne uten silikon?) så har ikke prøvd det :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har helt gitt opp å kjøpe stockings på typisk sexkostyme/clubwear/sexbutikker fordi de alltid rekker meg til knærne, så de er kanskje ideelle for deg.

Det er nesten alltid samme merke også, jeg har og sett dem på kondomeriet og/eller flirt og norske nettbutikker (har holdt på å bestille før jeg kjente igjen på bildet at det var det merket). Der er de overpriset da, på amerikanske nettbutikker får du dem for noen dollar og de kommer i veldig mange festlige varianter.

Innser at jeg er lite til hjelp når jeg hverken husker merket eller hvilke butikker jeg kjøpte dem på (sist var vel en clubwearside som het noe med hot.. En ganske harry nettbutikk med kostymer, lakk og lær, sexy undertøy, jævlige partyklær osv). Men som sagt så er slike billige onesize sexbutikk-strømper ca alltid ekstremt korte, så det kan jo være en idé å prøve.

Om jeg kommer på navnet på nettbutikken skal jeg komme tilbake!

Skrevet

kjøp fra butikk med størelser på dem. 36-38. 38-40. 40-42---

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

kjøp fra butikk med størelser på dem. 36-38. 38-40. 40-42---

jeg har gjort det, problemet er bare at jeg ikke finner mindre enn 36-38 og de er for store :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...