Iselilja Skrevet 19. oktober 2003 #1 Skrevet 19. oktober 2003 Inspirert av tråden om kjipe gaver, lurer jeg på, hva er den beste gaven du noen gang har fått?
monja Skrevet 19. oktober 2003 #2 Skrevet 19. oktober 2003 Den beste gaven jeg noensinne har fått fikk jeg til konfirmasjonen min. Da ga mamma og pappa meg nok penger til at jeg kunne kjøpe min første hund
Labella Skrevet 19. oktober 2003 #3 Skrevet 19. oktober 2003 Hunden jeg fikk da jeg var 9 må være den beste gaven jeg noen gang har fått! På bursdagen min dro hele familien opp til oppdretteren for å se på velpene og velge ut MIN valp :D Noen uker senere kunne vi hente henne hjem på ordentlig - fantastisk! Vi fikk mange gode år sammen :D
Gjest Starya Skrevet 19. oktober 2003 #4 Skrevet 19. oktober 2003 Køyeseng fra mine foreldre for noen år siden.
Barbie Skrevet 19. oktober 2003 #5 Skrevet 19. oktober 2003 Gaven fra gubben i jula 01. Oppi pakka lå det Irish Coffee glass og pumpesåpe! :-? -Men helt i bunnen lå det en eske fra Gullsmeden. Der fant jeg den lekreste diamantringen jeg har sett...
:-) anna Skrevet 19. oktober 2003 #6 Skrevet 19. oktober 2003 For to år siden tok faren min meg til side etter julegaveutdelinga og sa "jeg har et ark til deg" Jeg skjønte ingenting for jeg hadde allerede fått gave, men det viste seg at han hadde sletta studielånet mitt. Foreldrene mine er ganske gamle og har god råd (er ikke rike... men har betalt ned sine lån) så de ville heller gi oss litt arv nå som vi var i etableringsfasen enn senere når vi kanskje ikke trengte det så mye. Da trilla det noen tårer. Også elsker jeg et smykke som jeg fikk av mannen min sist jul. Og morgengaven jeg fikk da vi gifta oss - en ring av E. Attling med inskripsjonen "from here to eternity"
Gjest Madley Skrevet 19. oktober 2003 #7 Skrevet 19. oktober 2003 nå høres dette litt platt ut etter de overstående eksemplene. MEn den fineste gaven fikk jeg i fjor til jul. JEg fikk skøyter i julegave av kjæresten min. Ikke noe dyrt elle fancy flott. Men noe jeg har hatt lyst på siden jeg var pittelita :D Så da ble jeg kjempeglad....
Gjest Poirot Skrevet 19. oktober 2003 #8 Skrevet 19. oktober 2003 Morfars studenterlue. Han bodde på baenehjem og jobbet mens han tok artium. Så jobbet han så søsteren kunne ta artium. Han drøm var å bli hotellsjef eller jurist, men ble regnskapsfører. Imidlertid ble han immatrikulert på universitetet. Å, så stolt han var over at jeg studerte juss. Er den eneste i familien med universitetsutdannelse. Under en loftrydding ble den funnet, og han ville at jeg skulle ha den. For meg representer den liksom alle hans drømmer for et liv som ble så mye tøffere enn ønskelig. Desverre døde han før jeg var ferdig cand. jur.
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. oktober 2003 #9 Skrevet 19. oktober 2003 Katten min, som jeg fikk som niåring. Han var en kjær venn i 15 1/2 år helt til han måtte til de evige jaktmarker i vinter som var...
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #10 Skrevet 19. oktober 2003 Åpnet julegaven fra kjæresten i fjor. Kinderegg :o Lot det ligge etpar timer... før jeg fikk sååå lyst på sjokolade..da viste det seg at han hadde "spleiset" egget og lagt et nydelig smykke inni.
Gjest GreenSky Skrevet 20. oktober 2003 #11 Skrevet 20. oktober 2003 Da jeg fikk et smykke i hvitt gull og gull av mine tidligere "svigerforeldre". Følte at de virkelig satte pris på meg.
Suzy Skrevet 20. oktober 2003 #12 Skrevet 20. oktober 2003 Ei islandsk plate mora mi hadde gått gjennom litt av hvert for å få tak i Suz
Diva Skrevet 20. oktober 2003 #13 Skrevet 20. oktober 2003 Gullring med perle jeg fikk av min daværende kjæreste ( nåværende samboer:) ) første julen vi var sammen. Elsker det smykket! Ikke bare fordi det er fint,- men fordi jeg fikk det av en herlig gutt Blir noe spesielt da!
Gjest Meg Skrevet 20. oktober 2003 #14 Skrevet 20. oktober 2003 Søsteren min håndsydde et kjeeeempestort lappeteppe til meg, det var kjempefint, og det lå vel et helt års jobbing bak. Hun gråt av lykke når hun gav det til meg, kan godt si jeg felte noen tårer jeg også da. Det lappeteppet betyr noe helt spesielt for meg nå!
philippa starck Skrevet 20. oktober 2003 #15 Skrevet 20. oktober 2003 Husker best to gaver: Mamma og pappa kom hjem fra handletur - og hadde kjøpt kassettspiller til meg! Jeg var vel ti år eller noe, og det var hot med doble kassettspillere. En gave som jeg fikk helt utenom bursdager og juler - og som betydde utrolig mye! Den andre gaven jeg husker var da jeg fylte 25. I mange år hadde jeg gått rundt og siklet på en Radoklokke - og fikk den av min kjære til bursdagen! (med til historien hører at jeg ikke har den lengre... den forsvant for meg for snart to år siden... )
Salamandra Skrevet 20. oktober 2003 #16 Skrevet 20. oktober 2003 Hmm.. vanskelig, har fått mange fine gaver. Jeg fikk førerkortet av pappa, det er vel vanskelig å toppe den (selv om jeg har fått dyrere gaver av han enn det i ettertid ) Var alenemamma uten jobb og uten barnehageplass og uten førerkort, så det var midt i blinken.. :D Er også veldig glad i gullarmbåndet jeg fikk av mannen min i morgengave. (Husker også en bursdag som eksen min hadde kjøpt danmarkstur til oss (hadde ymtet frempå om at jeg aldri hadde tatt danskebåten) og ordnet fri fra jobben min for meg. Det ble jeg også veldig glad for)
jordbær Skrevet 22. oktober 2003 #17 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg fikk en nydelig tissot-klokke fra samboeren min i fjor... og året før, fikk jeg et nydelig smykke i hvitt gull med diamanter. Veldig pene gaver, selv om jeg setter stor pris på litt mindre gaver, med en stor tanke bak! Jeg ble veldig glad for et smykke jeg fikk av pappa når jeg var mindre. Det var en bygave. lærreim med navnet mitt i "sølv"bokstaver. Ble glad, fordi jeg viste at det var lagt en tanke i smykket.. Eneste gangen jeg kan huske at pappa har kjøpt gave med omtanke. Typiske gaver fra han er gavekort og lofjernere (I fjor fikk jeg 500kr.. "God jul. Kjøp julegave til samboern din også for pengene.. så slipper jeg" ) Søstra mi spesialbestilte en sølvring jeg hadde siklet på! Det var kjempekoselig! :D
MarianneE Skrevet 22. oktober 2003 #18 Skrevet 22. oktober 2003 Den beste julegaven jeg har fått var gratis: Da mannen min og jeg var "bare" samboere måtte vi feire en jul hver for oss. Jeg med mamma, han med sine foreldre og farmor 10 mil unna. Bestefaren hans døde nemlig to dager før. Da den store gaveutdelingen fant sted fant mamma frem en liten eske til meg. Tok av papiret, og på utsiden av esken var det festet et lapp hvor det stod: Logg deg på internett og les mailen din! Husk at jeg elsker deg" Ganske så sjelven så labben kobla jeg meg på, og det tok en evighet før mailen kom om virket det som. Omsider så kom mailen opp, jeg åpnet den, og leste "Hei elsklingen min! Du betyr alt for meg, vil du gifte deg med meg?" Mamma og jeg satt der slik: Oppi esken lå det forresten en brosjyre med forlovelsesringer. Ganske søtt. En uke etterpå fridde han på ordentlig, ned på kne og hele pakka....
Diva Skrevet 22. oktober 2003 #19 Skrevet 22. oktober 2003 Helledussen, MarianneE! Så søtt :D Dette visste jeg ikke om dere hehe.... Kan tenke meg at det var en gave som satte positive spor ja :D
MarianneE Skrevet 22. oktober 2003 #20 Skrevet 22. oktober 2003 Helledussen, MarianneE! Så søtt :D Dette visste jeg ikke om dere hehe.... Kan tenke meg at det var en gave som satte positive spor ja :D Har jeg ikke fortalt deg det?? Har til og med det på video hvor han kneler! Du skal få se en gang du er her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå