Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann :)

Viss dere jenter observerer/får øyekontakt med en gutt dere liker på treningsstudio, hva gjør dere da?

Har merket noen ganger at jenter kan finne på å "følge etter" meg, når jeg skifter fra forskjellige treningsapparater, så følger de etter å velger apparatet ved siden av, kan dette være tegn på at de liker meg ?

Selfølgelig kan dette også bare være tilfeldigheter, men bare lurer på om det kan være et måte for dere jenter å vise interesse på ?

Hilsen Gutt 20

Endret av stompa99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virke som at de kanskje vil ha kontakt ja, men er litt sjenert? Eller kanskje du er god teknisk så du uten å vite det viser hvordan de skal bruke maskinene? :)

Skrevet

Det kan jo faktisk også tenkes at de bare er på trenigssenteret for å trene da... ;)

Skrevet

TS

Skjønner. Men hvordan metoder ville dere jenter brukt om dere så en gutt dere liker ?

Skrevet

Dersom jeg hadde sett en gutt jeg likte, ville jeg gått bort og sagt "hei kjekken", kanskje blunket, og så gått tilbake til hva jeg drev med. Så ville videre initiativ vært opp til ham.

Skrevet

Jeg ser ofte kjekke gutter når jeg trener. Men på den annen side er jeg i dette øyeblikket uten sminke og med svette på kroppen. Derfor tenker jeg at dette ikke er det beste tidspunktet å gå bort til en gutt fordi jeg ikke ser ut på mitt beste. Ser faktisk neste ut som på mitt verste, hehe.

Derfor når jeg trener bruker jeg blikket ofte og fantaserer noen ganger om de kjekke, sterke guttene rundt meg, og håper de vil ta kontakt, men jeg ville nok sjeldent tatt kontakt med en gutt når jeg trener. Prøver å fokusere på treningen, ettersom selvtilliten ikke er på det høyeste ang utseendet mitt da.

Og et poeng til; treningsstudio er et sårbart sted og jeg liker ikke å bli avbrutt i treningen med mindre det er en megakjekk gutt. Derimot har jeg opplevd endel ganger at svære bolere tar kontakt, og prøver å flekse seg og slikt for meg. Dette syntes jeg er utrolig ubehagelig, og skulle gjerne vært foruten. Derfor prøver jeg å konse på meg selv under treningen :)

Skrevet

Tror ikke det at de trener rundt deg i seg selv er et tegn, men se heller etter om de søker blikkontakt, om de smiler, om de ser på deg når de tror ikke du ser, osv. Uansett, om du liker ei av dem, så kan du vel bare smile og være hyggelig selv, og ta det derfra? :)

Skrevet

Takk for mange gode svar! :)

Når man trener ofte på samme treningsstudio, så får man ofte litt ekstra øyekontakt med noen man legger merke til ofte, derfor vil jeg ikke virke desperat viss jeg skulle oppnå kontakt med noen av dem :)

Skjønner jo at jenter er der for å trene, men skulle vi gutta finne noen å "hvile øynene" på å deretter får respons tilbake, så er det litt vanskelig å finne ut om man skal gå videre å ta kontakt ;p

Skrevet

TS

Skjønner. Men hvordan metoder ville dere jenter brukt om dere så en gutt dere liker ?

Jeg ville ikke gjort noe, for er dessverre litt sjenert... Men ville kanskje smilt og fått blikkontakt i håp om at han tok kontakt. Men mange gutter er sjenerte også, så da skjer det jo lite :(

Ville sagt hei til henne, jeg. Ingen kan bli fornærmet av det, og er hun interessert, vil hun kanskje si hei neste gang?

Men råd fra meg er kanskje ikke det mest effektive, da jeg har smilt til fyren jeg spinner med i snart et år nå og ingen ting er skjedd... Kjipt å være sjenert!

AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg hadde sett en gutt jeg likte, ville jeg gått bort og sagt "hei kjekken", kanskje blunket, og så gått tilbake til hva jeg drev med. Så ville videre initiativ vært opp til ham.

Ha ha ha! Er det alt du har å by på, den frasen der? Hva om en mann hadde gått bort til deg og sagt: "Hei, søta", og så overlatt initiativet til deg. Hadde ikke du forventet deg LITT mer??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever ofte gutter som glor på treningssenteret, men ingen kommer bort.

Heldigvis pga er veldig sjenert av meg, føler det ubehagelig med oppmerksomhet. Tror jeg hadde blitt redd om en kom bort og begynte å snakke med mindre det var naturlig:p

Føler meg for så vidt ok utseendemessig på trening. Har sminke på pga kommer rett fra skolen, sporty look og stram tights og lett friskhet i kinnene. Utenom etter tredemøllen, da føler jeg meg ikke direkte pen:p

Ser ofte pene gutter der jeg trener, men det får holde med forsiktig kikking;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...