Gå til innhold

Uerfaren

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 17 - eller mer nøyaktig en 17 år gammel jomfru. Vet ikke helt hvor mange gutter som leser dette, men hva tenker dere egentlig om uerfarne jenter? Er det slik at det er litt ork å skulle "lære oss opp"? Jeg er skikkelig nervøs for det er en gutt jeg har et godt øye til, men jeg tør ikke gå frem fordi jeg føler at jeg i denne alderen her burde være ganske erfaren, og vite hvordan jeg kan tilfredsstille han. En annen ting er suging. Hvordan skal man egentlig gå frem. Jeg er ikke spesielt sjenert i hverdagen, men jeg er ikke noe sexekspert heller så jeg vet ikke om jeg klarer å være den "ville" jenta i sengen. Setter pris på svar fra gutter, men jenter kjør på med tankene deres rundt dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Debut alderen for jenter er omkring 18 år i gjennomsnitt. Ta det med ro, du har masse av tid. :)

Gjest gutten
Skrevet

Man burde vel strengt tatt ikke være så erfaren når man er 17.

Er jo fint hvis man kan utforske sammen, finne ut av ting? Er ingen fasit på at man skal gå frem sånn, suge sånn, ha sex sånn. Det finner man ut av etterhvert, og som uerfaren skal det være både spennende og moro! :)

At du er 17 og jomfru burde i hvert fall ikke skremme deg fra å ta kontakt med han!

Ang suging er det litt forskjellig hva gutter liker. Men så lenge man holder tennene unna kan man ikke gjøre så veldig mye feil! :). Man kan leke litt med tungen på kukhodet, slikke på den. Så tar man den i munnen og beveger hodet/munnen opp og ned. Personlig liker jeg at hun bruker en hånd for å "runke" samtidig som hun suger, om du skjønner?

Er bare å prøve seg frem. Kos deg, og lykke til.

Skrevet

Jente jeg nå er kjæreste med var jomfru når vi først møttes. Husker hun sa et par ganger når første gangen vi hadde sex at hun "hadde ingen anelse hva hun skulle gjøre". Jeg tok henne veldig rolig gjennom alt, og syntes bare det var enormt koselig å være hennes første og lære henne nøyaktig hvordan jeg liker ting.

Det tok ikke lang tid før hun var helt fantastisk i sengen. Og nesten litt for kåt, selv som en nokså viril 21 åring er det enormt vanskelig å gjøre det 6+ ganger per dag >_<

En annen stor fordel er at jeg har inntrykk at mange jenter sliter med problemer de har hatt fra tidligere sex-opplevelser. Kanskje de hadde en kjæreste som var for hard med munnsex, eller gav de et dårlig forhold til deres egen kropp. All respekt til disse kvinnene, men det er litt deilig å ha en jente som bare har seksualiteten mellom meg og henne å forholde seg til.

Ingen jenter er perfekt i senga med en gang (ei heller gutter), men som gutt syntes jeg det bare er flott å ta henne gjennom denne prosessen.

• Liker 1
Skrevet

Du må sette pris på at du ennå er uerfaren- jeg er ei jente på 20 og ser på meg selv som ekstremt erfaren, noe som gjør at jeg kjeder meg lett i senga og at jeg ikke orker å ha sex med en fyr hvis ikke han maser nok... Misunner deg.

• Liker 1
Gjest Anonym
Skrevet

Tusen takk for svarene deres, jeg kjenner faktisk at jeg allerede er mindre nervøs :D

• Liker 1
Skrevet

Tror de fleste er usikre med ny partner, jomfru eller ei. Blir gjerne litt famling og kløning de første gangene, til man blir bedre kjent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...