Gå til innhold

Kjenner dere sommerfuglene i magen

Miracl3

Anbefalte innlegg

Nå er det bare litt over to månder til. Jeg har sommerfugler i magen å kan nesten ikke vente. Men syntes tiden går så fort å det er så mye jeg skulle gjøre men alt ordner seg :)

Å det kribler sånn i magen min, jeg gleder meg til ALT. Hvordan står det til med dere andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har drøye syv mnd igjen og kjenner ikke så mye kribling ennå, annet enn deilig lykkesprelling over at jeg snart endelig skal gifte meg med mannen jeg ønsket å gifte meg med som søttenåring.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kjempe kribling i magen siden det "bare" er 4 måneder til. Er egentlig glad for all tid jeg har igjen, så masse å gjøre, så masse å tenke på.

Gruer meg også litt, faktisk. Dette er et stort skritt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge igjen enda, men jeg gleder meg utrolig mye :) Jeg liker også denne planleggingstiden - er glad i å legge planer :lol:

Jeg kommer nok til å gruglede meg når det nærmer seg. Det er et stort skritt å ta og å ta det sammen med ham jeg elsker og skal være sammen med resten av livet er en utrolig deilig tanke :)

Lykke til og nyt sommerfuglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 6 dager til jeg skal gifte meg :o Og JA jeg har sommerfugler i magen- spydde i natt gjorde jeg å :-? Er kjempenervøs, men samtidig så gleder jeg meg jo voldsomt!! :D Mest av alt så gruer jeg meg til å gå opp kirkegulvet.... DET er skummelt det :wink: Skal bli deilig å bli gift med drømmemannen :hjerte:

Lykke til alle dere som har bryllup snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp! Ja, jeg både gleder og gruer meg, jeg. Jeg trodde aldri jeg skulle bli gift før jeg var minst 30, men så føles det likevel så riktig å gifte seg nå. Men vi er pionerer i vennekretsen, hvertfall min. Kjenner ingen som er gift jeg (på min alder altså). Jeg gruer meg til følgende:

Tenk om jeg angrer - tenk om han plutselig forandrer seg og ikke er den jeg ble glad i - tenk om det kommer noen store, uforutsette konflikter.

Men dette overskygges av følelser som:

- Jess! Nå har jeg kapret drømmemannen, nå blir det oss to for alltid!

- Vi får være sammen og utvikle og pleie forholdet mye mer enn når man ikke bor sammen.

- Han kommer til å bli en kjærlig far til våre fremtidige barn

- blir deilig å ha en å dele både problemer og fine opplevelser med, å være to om alt.

Noen ganger må jeg klype meg selv i armen, det er fortsatt en litt uvant tanke å skulle gifte seg og bli noens kone. Å skulle bygge opp et hjem...alt det praktiske, alt ansvaret...det er noe jeg både gleder meg til, men som jeg også er litt nervøs for. Er ikke vant til å tenke "oss" i hverdagen, så på den måten lever jeg fortsatt som singel. Så blir det jo snart en rask overgangseriode før bryllupet, heldigvis, så det ikke blir et direkte sjokk å bli gift!

Men alt i alt så gleder jeg meg utrolig! På selve dagen kommer jeg sikkert til å svinge mellom :flau::grine: :D :hjerter::hoppe::sjokkert::lol:

Det går nok bra for de fleste bruder - litt tårer og panikk og intens lykkefølelse er nok normalt hos de fleste (mest lykke, får vi jo håpe!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...