Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Det skrives mye om pensstørrelse på forumet, og det er ofte snakk om stort eller veldig lite. Men hva med oss som bare har -litt- liten penis, type 14,5 cm lengde og 11,5-12 cm i omkrets? Hva kan vi gjøre for å gjøre sex bedre for oss selv og kjæresten vår? Dette er ikke et innlegg der jeg er usikker på meg selv. Selv om jeg vet den er litt liten i forhold til snittet, så er jeg egentlig ikke usikker på grunn av det. Har bare en gang fått en litt sleivete kommentar, men som egentlig ikke var vondt ment (vi hadde sex uansett), resten har ikke sagt noe i den ene eller andre retningen. Tenker mer på konstruktive forslag da f. eks tips stillinger som gjør at hun føler meg bedre, erfaringer med bruk av penisring etc. Andre ting som er bra å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Den penisen på 14-15cm er 100% _gjennomsnittlig_. Prøv heller knipeøvelser.
Gwen Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 vær intens og sexy når dere kliner og ta henne intenst og sexy når dere puler. er sånn jeg har overlevd med små peniser. bare han var god så gjorde ikke størrelsen noe. bare atmosfæren av at han var kåt og jeg var kåt og han jobba for det var nok:)
Gwen Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 med min kommentar mente jeg ikke at du var liten, da du faktisk har over gjennomsnittet med over 14cm
Gjest ts Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 med min kommentar mente jeg ikke at du var liten, da du faktisk har over gjennomsnittet med over 14cm Hehe, ok så da er ikke tipset så gyldig? Har lest at snittet er ca 15,5-16 selv.
Gjest Mira Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Finnes ikke penis proteser som gjør den større? 14-15cm er håpløst lite når man har blitt vant til noen med ordentlig utstyr, har selv brutt ut i latter kledd på meg og gått ved ons men menn som er så små.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Om du er singel kan du finne deg en jente som er lavere enn deg. De jentene har ofte liten kus. Da er det no problemo hombre.
Gjest Sommertid Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Mye usaklige svar her... Når dama ligger på magen med beina samlet blir det mye trangere der nede. Det kan være en god stilling for dere hvis du føler at dere ikke kjenner noe. Så får du be henne gjøre knipeøvelser. Om hun ikke kjenner penisen din godt så bør hun gjøre litt for det selv også for den er ikke spesielt liten synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Finnes ikke penis proteser som gjør den større? 14-15cm er håpløst lite når man har blitt vant til noen med ordentlig utstyr, har selv brutt ut i latter kledd på meg og gått ved ons men menn som er så små. Hallois, er du helt blåst eller? Hva slags menneske er det som gjør sånt? Man blir jo ikke vida ut av å ha noen med stort utstyr, om du ikke er sinnsvakt slapp i musa fra før av. Jeg har flere jeg leker med, bl. a. en som har en svær en (23-24 cm) og en annen en som er 13-14 cm, og jeg har sinnsykt god sex med begge to. Protese? Hva i all verden! Noen ganger blir jeg så overraska over folk og hva de finner på å lire av seg.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Andre ting som er bra å gjøre? At hun gjør knipeøvelser...
Stefan Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Du er helt innenfor gjennomsnittet, så om du/hun ikke kjenner stort, er det nok ikke deg fokuset skal være på. Du er derimot ikke alene. Som mann er det stor sjanse for at man føler man er liten, selvom man har helt normal penis. Dette er fordi vi ofte har lett for å ta til oss håpløse, tankeløse og ondskapsfulle kommentarer fra kvinner. I stedet for å se på fakta, og innse at dama er en komplett idiot, begynner vi å tro på det. Så lenge penis ikke er kjempeliten, skal ikke størrelse ha stort å si for hvor god sex man vil ha. Knipeøvelser og et realt forspill burde gjøre susen. Øv deg opp med fingre og tunge, så vil hun uansett være i himmelen. 1
Stefan Skrevet 2. januar 2011 #12 Skrevet 2. januar 2011 Finnes ikke penis proteser som gjør den større? 14-15cm er håpløst lite når man har blitt vant til noen med ordentlig utstyr, har selv brutt ut i latter kledd på meg og gått ved ons men menn som er så små. Dersom du mener 15 cm og under er lite, utelukker du faktisk over 60% av den mannlige befolkning. Da er det godt gjort å finne noen som gir blaffen i personlighet og overfladiskhet.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. januar 2011 #13 Skrevet 2. januar 2011 Du er helt innenfor gjennomsnittet, så om du/hun ikke kjenner stort, er det nok ikke deg fokuset skal være på. Du er derimot ikke alene. Som mann er det stor sjanse for at man føler man er liten, selvom man har helt normal penis. Dette er fordi vi ofte har lett for å ta til oss håpløse, tankeløse og ondskapsfulle kommentarer fra kvinner. I stedet for å se på fakta, og innse at dama er en komplett idiot, begynner vi å tro på det. Så lenge penis ikke er kjempeliten, skal ikke størrelse ha stort å si for hvor god sex man vil ha. Knipeøvelser og et realt forspill burde gjøre susen. Øv deg opp med fingre og tunge, så vil hun uansett være i himmelen. Herregud mann! Foreslår du at kvinner skal ta ansvar for egen orgasme? Hvordan våger du i det så gjennomfeminiserte Norge komme med slike utsagn? 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #14 Skrevet 2. januar 2011 Jeg tror menn som undrer på om de har litt små peniser bør styre unna penistrådene på kg. Kan ikke se en eneste konstruktiv ting ved dem, men tenker de er med på å bryte ned menn og menns selvfølelse og seksualliv. Det er liksom så forbanna lite å gjøre med en liten penis, så hva er vitsen med å diskutere hva som er lite og hva som er stort? Da jeg var yngre hadde jeg komplekser for små pupper, jeg husker den følelsen, og kan bare tenke meg hvor jævlig det er å være en voksen mann og ha komplekser for at penis er for liten i hans hode. Kjære menn; ikke les disse trådene. Dere er mer enn bra nok, og damer som skal diskutere hvorvidt dere er for store eller for små, fortjener ingen mann. 3
Stefan Skrevet 2. januar 2011 #15 Skrevet 2. januar 2011 Herregud mann! Foreslår du at kvinner skal ta ansvar for egen orgasme? Hvordan våger du i det så gjennomfeminiserte Norge komme med slike utsagn? Hehehe... det er nok av kvinner som bare lener seg godt tilbake og forventer orgasme, så du skal få poeng for den. Man har jo et lite håp om at enkelte skal våkne og forstå at det blir for dumt å gå med målebånd i veska, og kanskje til og med innse at det er helt andre ting enn størrelser som spiller inn for om sexen er god eller ikke. En av de beste jeg har møtt seksuelt fikk jeg ikke penetrert engang.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 jeg har litt småproblemer med det samme selv... Altså. Jeg og kjæresten har god sex, det er ikke det, men når han tar meg så kjenner jeg ikke noge spesiellt.. og det er litt flaut... jeg er veldig lav forhold til ham, men er nokså vid eller min forrige kjæreste, hehe.... what to do ???
Stefan Skrevet 2. januar 2011 #17 Skrevet 2. januar 2011 jeg har litt småproblemer med det samme selv... Altså. Jeg og kjæresten har god sex, det er ikke det, men når han tar meg så kjenner jeg ikke noge spesiellt.. og det er litt flaut... jeg er veldig lav forhold til ham, men er nokså vid eller min forrige kjæreste, hehe.... what to do ??? Kniiiiiiiiip! Da har ikke forskjellene på størrelse så mye å si.
Gjest Sobril Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 Finnes ikke penis proteser som gjør den større? 14-15cm er håpløst lite når man har blitt vant til noen med ordentlig utstyr, har selv brutt ut i latter kledd på meg og gått ved ons men menn som er så små. Herre Jesus! Og hvem er så DU - verdens deiligste kvinne?? Slike som deg får meg til å skjemmes over mitt eget kjønn.
Yogamann Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Støteteknikk vil hjelpe deg masse. Du kan skru/rotere den inn i stedet for bare rett ut og inn og du kan støte mere inn mot den ene siden elelr opp eller ned. og du kan variere med flere (3-9) korte støt (bare litt mere enn hodet inn (sikt mot g-punktet) og så et dypt og så korte og så et dypt osv. Søk også på taoist trhusting techniques og les om de variantene som finnes der. Mental tenning. KVinner flest vil bli dominert. Lær å gjøre det bra. David Shades manual og daniel roses sex god method lærer deg dette på glimrende vis. Kan du det david shade lærer bort overgår du 99% av menn som har stor pikk. Lær deg gode teknikker for seksuell massasje og for oralsex. She come first er en god bok om oral. Lær deg tantrisk sex. Ved tantra er en ikke alt for stor penis en fordel fordi det er viktig at vaginaen slapper helt av og ikke er spent og føles så åpen og fri som mulig og med en tykk penis så blir det vanskeligere. Uansett vil tantrisk sex føles så godt at de gutta som har vært der før deg ikke vil kunne konkurere. Les tantra bøker av Diane Richardson. Hun er den beste forfateren jeg har kommet over. Henens variant er enkel og god. Du kan m du vil øke lengden på pikken din ganske betydelig. Såkalte jelcking techniqes funker noe du kan se på endeløse mengder før og etter bilder på forum for penisforlengelse som ikke er kommersielle. Vnalig sekst er mellom 15-30% i lengde og tykkelse, men det vil ta deg 6 måneder til 3 år med en halv time om dagen 4-5 dager i uken med øvelser for å pnnå det resultatet. Det er også potensielt farlig om du ikke følger reglene som erfarne fjllfolk har kommet frem til. Om du går til forumene og lærer av erfarne og følger reglene og ikke er overivrig så skal du være trygg. Tror thundersplace eller noe sånt er et bra forum.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #20 Skrevet 14. april 2011 Er penisen min stor nok? 15 cm lang, 16 cm omkrets.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå