LeaMichele Skrevet 1. januar 2011 #1 Del Skrevet 1. januar 2011 jeg har lyst til å sy en slik en kosepose "sovepose" til hunden min. og skal ha teddyfor inni. noen som vet hvor man kan bestille dette fra på nettet? og hva det eventuelt heter på engelsk, eller har noen selgere på ebay å anbefalle som selger teddy stoff og fleece stoff. takker for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. januar 2011 #2 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei Sjekk stoff og stil. Stoffogstil.no De har iallefal hatt billig teddystoff før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2011 takk for tipset noen som har andre tips, gjerne utenlanske butikker/ebay.. men er det noen som vet hva teddystoff heter på engelsk ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madison rose Skrevet 2. januar 2011 #4 Del Skrevet 2. januar 2011 men er det noen som vet hva teddystoff heter på engelsk ?? jeg vet ikke helt om det er det du mener med teddystoff, men tror "plush" er det du leter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 2. januar 2011 jeg vet ikke helt om det er det du mener med teddystoff, men tror "plush" er det du leter etter. jeg tenker på sånn stoff som er inni den øverste koseposen her http://www.forstadheimen.no/subdet408.htm finner ikke no stoff som heter plush men skal lete litt til, takk for tips ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå