lolmaeg Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har alltid følt en tiltrekking av damer som er en god del eldre enn meg. Jeg er selv 22 år gammel og tiltrekkes mest av damer som er fra rundt 40 - 50 år. Jeg har alltid hatt en følelse av at denne tiltrekningen er som følge av at disse damene er "utilgjengelige", og om jeg noen gang hadde "komt i mål" ville tiltrekningen bli svakere. Men, for litt over 2 uker siden kom jeg i snakk med en dame på rundt 40 år som spurte etter en røyk i Taxikøen. Innen vi hadde kommet fremst i køen, hadde vi allerede kartlagt att vi skulle til nesten samme sted, så vi kunne like gjerne dele taxi. Når vi kom frem til henne spurte hun om jeg ville komme opp å ta ett glass vin før jeg tok kveld, og skjønte at dette faktisk kom til å lede til noe. Regner med de fleste skjønner tegninga videre, og jeg vil derfor bare slutte historien og si tusen takk til alle voksne damer som har gjort noe lignende for en ung mann. Uten tvil mitt beste ligg, og drømmer om at det skal skje igjen. Men neste gang blir det vel jeg som må ta initiativet selv. Og jeg tok forresten veldig feil: jeg er nå bare enda mer tiltrukket av eldre damer. Men kan være grei litt å få med litt mer om selve sexopplevelsen også: Jeg må ærlig innrømme at jeg var usikker på hvordan jeg skulle gå frem, og skjønte fort at det kom til å bli en helt annen sexopplevelse enn jeg hadde hatt før. Huden føltes annerledes, hun hadde også litt rynker, og puppene hang (ikke mye, men litt). Det tok heldigvis ikke lang tid før jeg skjønte at dama hadde både peiling og selvtillit. Og selv om hun ikke har samme hud og kropp som jentene på min alder, var hun proppfull av selvtillit og ikke redd for å vise av seg selv. Og når hun hadde såpass lett for å slippe seg løs, tok det ikke lange tiden før jeg var helt inn i det selv også. Vi snakket om aldersforsjellen etter vi var ferdige, og fant ut at begge hadde hatt denne fantasien noen år. Hun hadde først begynt å tenne på gutter under 25 når hun var rundt 35 selv, men hadde ikke turt å ta noe initiativ før nå. Vi var i alle fall fornøyde! I tillegg til å takke dere på vegne av alle andre som har hatt en lignende opplevelse, og til alle som kommer til å få det, vil jeg gjerne spørre dere følgende: Hvor mange av dere er egentlig cougars? Og hvordan finner vi dere? Har noen hatt noen lignende opplevelser, enten fra den ene eller andre siden? Det finnes sikkert litt poster om det samme, men er ett veldig spennende tema synest jeg! Og til slutt anbefaler jeg alle jenter fra 35 og oppover til å bli "cougars" i løpet av 2011. "Help save the world, bring more cougars." 3
Gjest Kinkyetoya Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Er også tiltrukket av menn som er mye yngre enn meg selv. Gutter på 18- 30. Er selv 37 1
Gjest solitaire Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Jeg "ble" cougar etter at jeg fylte noen-og-tredve, mest på grunn av at jeg holder meg godt og er både avslappet og hyggelig mot menn jeg skulle komme til å treffe når jeg er ute med venninner. Det er sjelden jeg tar meg et ONS, men de par gangene det har skjedd de siste fire årene, har vedkommende vært minst ti år yngre enn meg. Jeg har akkurat avsluttet bekjentskapet med en 19-åring av den enkle grunn at det gikk for langt. Vi ble veldig fascinert av hverandre, og jeg ble (dessverre for ham) hans første store kjærlighet. Veldig kjedelig at jeg ikke satte opp litt mer tydelige rammer om vårt forhold, slik at jeg kunne sluppet å såre ham. Jeg får trøste meg med at vi har begge hatt det meget hyggelig. Jeg er nå 36 år, og kommer til å tviholde på singelstatusen fremover. Dukker det opp en hyggelig, yngre gutt som er interessert i å treffes jevnlig, er det nok det jeg går for igjen. Unge menn er fantastiske i sengen, lærevillige og morsomme. De har en annen innstilling enn menn på min egen alder (ihvertfall basert på min erfaring), og de lekre kroppene er ikke noe minus...
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Eh? Gutter på alder med din sønn er lekre? Nei, de både ser og oppfører seg barnslig. Men det er vel midt i blink for en som deg?
Gjest solitaire Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Eh? Gutter på alder med din sønn er lekre? Nei, de både ser og oppfører seg barnslig. Men det er vel midt i blink for en som deg? Var det meg du siktet til? Da kan jeg informere om at jeg ikke ble mor som 17-åring. Min eldste sønn er 10 år. Og det er slett ingen skam å være barnslig i rette sammenhenger, å bli "voksen" er en illusjon. Evnen til å opptre som et reflektert og modent menneske trenger absolutt ikke utelukke evnen til å være barnslig og leken. Men dette trenger man kanskje passere minst tredve for å innse, og kanskje er det en del mennesker som mister evnen til å leke altfor tidlig. Livet er for kort til å være blodseriøs hele tiden.
Gjest MILF Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Hei. Jeg er 37 og får god respons og nyskjerrige blikk fra veldig mye yngre menn. Jeg ser bar ut og kler meg ungdommelig og vet at det ikke hadde manglet på dating med yngre gutter om mannen min hadde stukket sin kos. Jeg har alltid likt yngre gutter/menn fordi de er mer lekne, ser bedre ut og er mer direkte enn de som er eldre enn meg. Gutter fra 25 til 30 er flotte. og JA mannen min er også yngre enn meg
Gjest Sfinx Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Uten tvil mitt beste ligg, og drømmer om at det skal skje igjen. Men neste gang blir det vel jeg som må ta initiativet selv. Så utrolig sjarmerende! Gjør det! Uten tvil vil du glede både deg selv og cougar'n din!
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er også veldig tiltrekt av "eldre" kvinner og tanken på å møte en tenner meg. I en alder av 26 føler jeg at det haster litt med å få realisert fantasien :-) Hvor er den beste plassen å møte eldre kvinner? Nettdating? Byen?
Gjest Katten. Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Må bare elske cougars. Selvtillit og erfaring -> digg
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Gratulerer lolmaeg, keep up:) Hadde selv en særdeles spenstig erfaring med en såkalt Cougar, jeg var i forsvaret (19) og hun var på en bedriftsidrettssamling nordafor, 38 år og hvilken natt det ble Jeg hadde ingen greie for voksne damer den gang men når mulgheten bød seg var den definitivt verdt å ta vare på. Jeg støtter dog ikke din anmodning om at alle kvinner bør lete frem cougar'en i seg, da blir det dårlig med mus på oss voksne gutta som gjerne foretrekker noenlunde jevnaldrende partnere Digresjon men dog relevant: Her får du kred og kudos så det holder for din åpenhet og dragning mot godt voksne damer. Motsatt ville svarene vært noe mer blandet, avhengig av TS' kjønn. En ung kvinne som bekjenner sin dragning mot voksne menn får enten golddiggerbeskyldninger eller support fra likesinnede i forhold til fornuftsargumenter om modenhet/trygghet/penger/selvtillit. En voksen mann som flagger at unge damer er hans greie får stort sett "ekkelt" og "gammel gris" spydd ut over seg.... .... men så er vi jo på KG da.... Endret 4. januar 2011 av Gorgonzola
Suzy Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 .... men så er vi jo på KG da.... Jeg er glad du la til den der på slutten Gorgon
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. januar 2011 #12 Skrevet 4. januar 2011 Jeg er glad du la til den der på slutten Gorgon Man bør kjenne sin besøkelsestid og sitt besøksted må vite........
Suzy Skrevet 4. januar 2011 #13 Skrevet 4. januar 2011 Man bør kjenne sin besøkelsestid og sitt besøksted må vite........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå